ایرانی دیوانه کننده مورینیو | رم ۳- اودینزه یک؛ رد پای سردار در برد بزرگ + فیلم خلاصه بازی

شاگردان ژوزه مورینیو با نمایش هجومی در نیمه دوم مقابل اودینزه و تاثیرگذاری ستاره ایرانی به پیروزی رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در مسابقه ماقبل پایانی هفته سیزدهم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال رم در حالی که مثل همیشه سردار آزمون را در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰ امشب (به وقت ایران) در استادیوم المپیکو به مصاف اودینزه رده شانزدهمی رفت.

فیلم خلاصه بازی آ اس رم و اودینزه

شاگردان ژوزه مورینیو که بازی را بهتر آغاز کرده بودند، در دقیقه ۲۰ روی یک ضربه ایستگاهی مزد بازی خوب خود را گرفتند و توانستند روی ارسال تماشایی پائولو دیبالا از میانه میدان و ضربه سر جیانلوکا مانچینی دروازه اودینزه را باز کرد و رم را به گل اول رساند و نیمه نخست را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشت که لحظات پایانی آن هیجان خاصی نداشت.

1959000

در دقیقه ۴۹ نزدیک بود آ اس رم به گل دوم دست پیدا کند که ضربه سر روملو لوکاکو با اختلاف کم از کنار تیرک عمودی دروازه اودینزه رد شد ولی لحظاتی بعد نزدیک بود جالوروسی گل تساوی را دریافت کند که شوت بازیکن حریف از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت و در دقیقه ۵۴ هم شوت والاکه از راه دور را روی پاتریسیو در اختیار گرفت.

اودینزه که شروع بهتری در نیمه دوم داشت، در دقیقه ۵۷ روی ارسال مارتین پایرو از جناح چپ به مقابل تیرک دوم و ضربه سر فلوریان تووین به گل تساوی رسید تا ژوزه مورینیو برای بازگشت دوباره تیمش به روند هجومی و زدن گل دوم دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند و سردار آزمون و استفان الشراوی را در دقیقه ۶۳ به زمین بیاورد.

1959002

اودینزه در دقیقه ۶۷ نزدیک بود صاحب یک ضربه پنالتی شود که داور صحنه مشکوک در محوطه جریمه رم را خطا تشخیص نداد و بازی را دنبال کرد.

رم در دقیقه ۷۳ یک موقعیت جدی خلق کرد که کمک داور دوم آفساید سردار آزمون را در فرصت تک به تک گرفت و در دقیقه ۷۹ هم ارسال توپ از سمت راست زمین و ضربه سر بریان کریستانه با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

1959003

شاگردان مورینیو که بازی را کنترل کرده و به دنبال خلق موقعیت بودند، در دقیقه ۸۱ روی یک کار تیمی و پاس رو به جلوی سردار آزمون به روملو لوکاکو و در ادامه پاس در عمق این بازیکن برای پائولو دیبالا صاحب فرصت عالی شدند که ستاره آرژانتینی با شوت زمینی گل دوم را زد.

رمی‌ها که انگیزه زیادی پس از این گل گرفته بودند و حمایت پرشور تماشاگران را در کنارشان داشتند، در دقیقه ۹۰ با یک پاس بلند از زمین خودی برای روملو لوکاکو و اشتباه مدافع حریف دوباره موقعیت خوبی پیدا به دست آوردند که پاس در عرض این ستاره بلژیکی برای ادواردو بووه تعویضی و پاس این بازیکن را استفان الشراوی با شوت فنی دیدنی تبدیل به گل کرد.

1959005

برتری سه بر یک شاگردان ژوزه مورینیو با درخشش دیبالا، لوکاکو و آزمون مقابل اودینیزه کاری کرد تا رم ۲۱ امتیازی شود و بالاتر از آتالانتا و فیورنتینا به رده پنجم جدول سری آ ایتالیا صعود کند.

۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۱
کد خبر: 49471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha