پخش زنده بازی آ اس رم - لاتزیو امشب ساعت ۱۹:۳۰ + لینک

تیم‌های لاتزیو و آ اس رم امشب از سری مسابقات سری آ ایتالیا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های لاتزیو و آ اس رم ساعت ۱۹:۳۰ امشب در هفته سی و یکم سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی لاتزیو و آ اس رم

رم شنبه شب در چارچوب رقابت‎‌های هفته سی و یکم سری آ ایتالیا در ورزشگاه المپیکوی پایتخت ایتالیا میزبان لاتزیو خواهد بود تا دربی جنجالی و حساس شهر رم را برگزار کند.

جالوروسی در چهار دیدار اخیری که برابر رم انجام داده موفق به کسب پیروزی نشده و سه شکست و یک تساوی نتیجه این چهار بازی بوده است و به همین دلیل ده‌روسی مدعی شده است که بازیکنانش با اشتیاق بسیاری برای انتقام قدم به این بازی خواهند گذاشت.

سرمربی رم دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حساس گفت: «باید بگویم که در طول سال‌ها توانستم خودم را مدیریت کنم و این به‌خاطر بالا رفتن سن است که احساس آرامش دارم اما در عین حال هیجان‌زده هم هستم. بازیکنان آرام هستند و به سختی تلاش کردند و ما می‌خواهیم با تمام توان قدم به این بازی بگذاریم.

باید طوری برای این بازی آماده شوید که انگار یک بازی عادی است. من آمارهایی دیدم که به عنوان یک هوادار رم اصلا از آنها راضی نیستم. همین باعث شده است که اشتیاقی برای انتقام گرفتن بین بازیکنان وجود داشته باشد. هرچند می‌دانیم که نباید از این فراتر برویم چون باید برای بازی با تیمی قوی آماده شویم. لاتزیو قوی است و ما باید حواس جمع باشیم تا بتوانیم بازی تیمی خوبی ارائه کنیم.»

2007198

او در پاسخ به سوالی درباره شرایط خط حمله تیمش اظهار داشت: «ما دو گل در فلورانس زدیم و برابر لچه یکی از بدترین بازی‌ها را ارائه کردیم اما چهار موقعیت گل داشتیم و چند فرصت هم ایجاد کردیم که می‌توانست بهتر باشد. این اتفاقی است که ممکن است، حتی برابر ساسولو هم فرصت زدن گل بیشتر را داشتیم.

همه مهاجمان ما خوب و آماده هستند جز سردار آزمون. در دیدارهایی که این فرصت را داریم که گل‌هایی با کار تیمی به ثمر برسانیم شرایط بهتری داریم و همین به ما کمک می‌کند که بردهای خوبی به دست آوریم و بازی‌های خوبی هم ارائه کنیم.»

ده‌روسی درباره صحبتش با مدیران باشگاه رم اضافه کرد: «ما درباره آینده رم حرف زدیم، آینده کوتاه مدت و شرایطی که در لیگ داریم. در وقفه دیدارهای ملی این فرصت را داشتیم که برای آینده که از هر چیزی مهم‌تر است و تا دو ماه آینده ادامه دارد صحبت کنیم.»

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۵
کد خبر: 54085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha