وحشت در النصر با مصدومیت کریستیانو رونالدو + فیلم

رونالدو در دیدار برابر اخدود مصدوم شده است و این احتمال وجود دارد که به دیدار برابر الهلال در دربی بزرگ ریاض نرسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد روزنامه سعودی اسپورت با تیتر" وحشت در النصر با مصدومیت رونالدو" نوشت: رونالدو در دیدار برابر اخدود مصدوم شده است و این احتمال وجود دارد که به دیدار برابر الهلال در دربی بزرگ ریاض نرسد.

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال عربستان شب گذشته بازی دو تیم النصر و الخدود برگزار شد. این بازی که با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه ۳ بر ۰ به پایان رسیده بود، حاوی یک خبر بد برای هواداران النصر بود. رونالدو که در این بازی دو گل به ثمر رسانده بود، با مصدومیت جدیدی مواجه شده است.
بر طبق گفته نزدیکان به تیم النصر او احتمالاً به دربی ریاض که بین دو تیم النصر و الهلال برگزار می شود نخواهد رسید. با این تفاسیر، رونالدو به بازی مقابل پرسپولیس هم نمی رسد.
البته به نظر می رسد در نبود رونالدو، سرمربی النصر مشکلی نداشته باشد. چرا که او تالیسکا را در اختیار دارد که شم گلزنی بالاتری نسبت به رونالدوی پا به سن گذاشته دارد.
الهلال و النصر در حساس ترین بازی هفته سیزدهم رقابت های لیگ عربستان جمعه به مصاف هم می روند البته النصر قبل از این بازی باید به مصاف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم برود که ظاهرا این بازی برای النصری ها مهم نیست و به احتمال زیاد بیشتر بازیکنان اصلی در این بازی غایب باشند.

۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 49418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha