بازی امشب رونالدو را ببینید: پخش زنده بازی ضمک عربستان - النصر / جمعه ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

دیدار تیم های النصر و ضمک عربستان در لیگ برتر فوتبال عربستان را بصورت زنده و مستقیم از لینک زیر ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کریستیانو رونالدو امروز در ترکیب النصر در برابر ضمک عربستان در لیگ برتر عربستان حضور خواهد داشت .

این مسابقه را از طریق شبکه های زیر می توانید بصورت زنده و مستقیم ببینید:



لینک پخش زنده بازی النصر و ضمک عربستان ساعت ۲۲:۳۰

منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس روبروی چلسی به میدان رفت و با نتیجه ۳-۴ برابر این تیم شکست خورد تا بیش از پیش از کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده دور شده باشد.

این نتیجه در حالی برای شاگردان اریک تن‌هاخ رقم خورد که آنها تا دقیقه ۱۰۹ با یک گل از حریف پیش بودند اما دریافت دو گل در دقایق نهم و یازدهم وقت‌های تلف شده باعث شد که ورق به سود مائوریسیو پوچتینو و تیمش برگردد و آنها سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

کول پالمر ستاره و ناجی تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل چلسی را به ثمر برساند و دقایقی پس از به ثمر رسیدن گل پیروزی‌بخش این بازیکن برای تیمش بود که رونالدو پستی را منتشر کرد که به عقیده بسیاری به صورت اتفاقی و بدون منظور نبوده است.

2007358

این ستاره پرتغالی که در سال ۲۰۲۲ با توافقی دو طرفه قراردادش را با منچستریونایتد فسخ کرد و مدتی بعد به النصر عربستان پیوست، با انتشار عکسی از خودش در حالی که لبخند به لب داشت در کنار پرچم این کشور نوشت: «روزهای شاد.»

بسیاری از هواداران یونایتد و کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقد هستند که این پست در واقع طعنه به یونایتد و رفتاری که مدیران این باشگاه و خصوصا تن‌هاخ با او داشتند بوده است.

۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 54047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha