پخش زنده هفته دوازدهم سری آ ایتالیا؛ یوونتوس - کالیاری؛ امشب ۲۰:۳۰ + لینک

دیدار یوونتوس و کالیاری از هفته دوازدهم سری آ ایتالیا امروز شنبه ۲۰ آبان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شبکه ورزش از پخش زنده رقابتهای سری آ ایتالیا در هفته دوازدهم بین تیم های یوونتوس و کالیاری خبر داد.

دیدار این دو تیم امروز ساعت ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم یوونتوس و کالیاری را بصورت زنده و مستقیم ببینید.



لینک پخش زنده بازی یوونتوس و کالیاری - ساعت ۲۰:۳۰

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیران یوونتوس با ایجنت کالوین فیلیپس در لندن ملاقات کرده‌اند و هم هافبک انگلیسی و هم منچسترسیتی آماده مذاکره در مورد انتقال قرضی هستند. فیلیپس به زمان بیشتری برای بازی نیاز دارد و بنابراین آماده است تا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه منچسترسیتی را ترک کند.

کریستیانو جونتولی و جیووانی مانا، مدیران یوونتوس، اوایل این هفته به لندن سفر کردند تا بازی تاتنهام-چلسی را تماشا کنند و با اعضای گروه استلار که ایجنت فیلیپس هستند، ملاقات کنند. نیکولو فاجولی به دلیل رسوایی شرط بندی به مدت 7 ماه محروم شده و تا پایان فصل از میادین دور خواهد ماند. با این وجود، یوونتوس برای تمدید قرارداد او به توافق رسیده است.

به گزارش گاتزتا، فیلیپس آماده پیوستن به یوونتوس به صورت قرضی با انتقال شش ماهه است و منچسترسیتی هم مشکلی با این توافق نخواهد داشت.

این بدان معنا نیست که این معامله قبلا انجام شده زیرا یوونتوس امیدوار است در صورت انتقال فیلیپس به تورین، منچسترسیتی بخشی از دستمزد این بازیکن را بپردازد. هافبک سابق لیدزیونایتد 5 میلیون یورو در هر فصل دریافت می‌کند، بنابراین یوونتوس باید 2.5 میلیون یورو را برای 6 ماه بپردازد. یوونتوس به دنبال این است که این مبلغ را تا تا حد زیادی کاهش دهد.

۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 48950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha