ببینید:درگیری و جنجال پس از دیدار یوونتوس و اینتر

درگیری یوونتوس در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در تورین با تساوی ۱-۱ برابر اینتر متوقف شد.و جنجال پس از دیدار یوونتوس و اینتر باعث اخراج کوادرادو و هندانوویچ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، در شرایطی که اینتر فاصله‌ای تا شکست در خانه یوونتوس نداشت، در دقیقه ۹۳ و به شکلی عجیب صاحب یک ضربه پنالتی شد و در نهایت با تساوی ۱-۱، تورین را به مقصد میلان ترک کرد.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی حرکت مانوئل لوکاتلی می‌توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه تماشایی آنخل دی‌ماریا را سمیر هندانوویچ به خوبی دفع کرد و این فرصت از دست رفت.

در ادامه جریان بازی کاملا آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند. در اواسط نیمه اول و روی حرکت تماشایی بازیکنان اینتر بود که مارسلو بروزوویچ می‌توانست دروازه یوونتوس را باز کند، اما ضربه زمینی او را ماتیا پرین مهار کرد و بازبینی صحنه نیز منجر به اعلام پنالتی برای اینتر نشد.

در دقیقه ۴۵ باز هم نراتزوری فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه سر دنیل دی آمبریزیو راهی به دروازه یوونتوس نیافت و نیمه نخست کم‌هیجان با تساوی بدون گل بین دو تیم به اتمام رسید.

یوونتوس در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی حرکت فاجیولی بود که می‌توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه سر دوشان ولاهوویچ دقیق نبود و این فرصت گلزنی از دست رفت.

اما در دقیقه ۶۳ اینتر صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول شد. هنریک میخیتاریان در سمت چپ حرکت کرد و می‌توانست دروازه پرین را باز کند، اما ضربه او با حداقل اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

1838651

دقایقی بعد این بار ضربه زمینی خوان کواداردو در میانه راه با اثرگذاری آرکادیوش میلیک همراه شد و یوونتوس می‌توانست به گل اول برسد، اما ضربه این مهاجم لهستانی با اختلاف کمی راهی بیرون میدان شد.

اما بالاخره یوونتوس در دقیقه ۸۳ به گل اول دست یافت. این بار خوان کوادرادو در سمت راست صاحب توپ شد و بدون یارگیری و با ضربه‌ای زمینی توانست هندانوویچ را مغلوب کند و تلاش الساندرو باستونی برای جلوگیری از گل شدن توپ نیز اثربخش نبود.

در لحظات پایانی روملو لوکاکو فاصله‌ای تا زدن گل تساوی اینتر نداشت، اما مدافعان یوونتوس با فداکاری جلو گلزنی این ستاره بلژیکی را گرفتند. اما در دققه ۹۳ گلیسون برمر مرتکب خطای هند ناشیانه‌ای شد و اینتر به پنالتی رسید. روملو لوکاکو با ضربه‌ای خلاف جهت حرکت دروازه‌بان، دروازه یوونتوس را باز کرد و در نهایت بازی رفت در تورین با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید.

1838652

بعد از بازی هم بین بازیکنان دو تیم درگیری رخ داد.

خلاصه بازی یوونتوس ۱ - اینتر ۱ را اینجا ببینید.

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۴
کد خبر: 41041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha