پخش زنده هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا ؛ یوونتوس و آتالانتا ؛ امشب ۲۰:۳۰ + لینک

دیدار یوونتوس و آتالانتا از هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا امروز یکشنبه ۲۰ اسفند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، آنتن از پخش زنده رقابتهای سری آ ایتالیا در هفته بیست و هشتم بین تیم های یوونتوس و آتالانتا خبر داد.

دیدار این دو تیم امروز ساعت ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم یوونتوس و آتالانتا را بصورت زنده و مستقیم ببینید.

لینک پخش زنده بازی یوونتوس و آتالانتا - ساعت ۲۰:۳۰

مکس آلگری معتقد است که یوونتوس نمی‌تواند هر سال قهرمان ایتالیا شود و در مقابل خوشحال است که این تیم تغییر نسل را پشت سر می‌گذارد.

یوونتوس فردا در بازی هفته بیست و هشتم سری A باید از آتالانتا میزبانی کند.

مکس آلگری در نشست خبری پیش از این بازی گفت: "نگران نیستم، اما از دست دادن امتیاز ناامید کننده است. برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر می‌جنگیم و در نیمه نهایی کوپا ایتالیا هستیم، بنابراین فعلا به اهداف خود رسیده‌ایم. در این مقطع از فصل، امتیازات بسیار مهم هستند و فردا مقابل تیمی بازی می‌کنیم که برای لیگ قهرمانان می‌جنگد. ما بازی ناپولی را بدون هیچ امتیازی ترک کردیم، بنابراین فردا باید کمی امتیاز کسب کنیم. نگران نیستم، کمی از نتایج اخیر ناراحت شده‌ام.

1999664

وضعیت وستون مک کنی؟

مک کنی بهبود یافته است، اگر او آماده باشد، بازی فردا را شروع خواهد کرد. آدریان رابیو باید هفته آینده در دسترس باشد.

طلسم نبردن آتالانتا؟

ما 5 سال است که آتالانتا را شکست نداده‌ایم، آن‌ها در لیگ اروپا عملکرد خوبی داشته‌اند، این یک بازی بسیار فیزیکی و فنی خواهد بود.

لیگ قهرمانان اروپا؟

راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا بخش قابل توجهی از درآمد تیم‌های ایتالیایی را به همراه دارد و ما باید به هر طریقی به چمپیونزلیگ برسیم. ما آینده مهمی داریم.

وضعیت تیم؟

تیم پیشرفت کرده است، باید ثبات در نتیجه‌گیری را حفظ کنیم. فردا لحظاتی پیش خواهد آمد که باید در پرس بازی کنیم و لحظاتی دیگر که دفاع مستحکم در نیمه خودمان حیاتی خواهد بود. ما باید بازی را به بهترین نحو پشت سر بگذاریم.

1992138

کنان ایلدیز؟

ایلدیز به دلیل ویژگی‌هایش بسیار مورد تحسین قرار گرفته و اکنون می‌بینم که او در تمرینات عملکرد خوبی دارد. او بازیکن جوان بسیار با استعدادی است که تا پایان فصل مفید خواهد بود.

از دست رفتن شانس قهرمانی؟

ما سعی کردیم برای عنوان قهرمانی بجنگیم، سپس آن را رها کردیم. اما تیم در حال رشد است، در 2، 3 یا 4 سال دیگر، مطمئناً بازیکنانی مانند میرتی، فاجولی، ایلدیز، ایلینگ، ولاهوویچ و کامبیاسو را بهتر از الان خواهیم داشت. نکته مهم این است که هر سال تلاش کنیم تا جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم. برای فوتبال ایتالیا، چمپیونزلیگ به معنای 30 درصد درآمد بیشتر است، برای یوونتوس این به معنای 20 درصد است.

قهرمان نشدن یوونتوس؟

همیشه یک تیم نمی‌تواند قهرمان شود. یوونتوس 9 سال استثنایی داشت، سپس یک تغییر نسل رخ داد.

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 53239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha