اینتر با عبور از یوونتوس به فینال جام حذفی رسید + فیلم خلاصه بازی

اینتر با نتیجه یک بر صفر از سد یوونتوس گذشت تا به فینال جام حذفی ایتالیا صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از "ورزش سه"، دو تیم اینتر و یوونتوس در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به میزبانی ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند.

فیلم خلاصه بازی را اینجا ببینید.

نیمه نخست این مسابقه برخلاف انتظار از هیجان و اتفاقات زیادی برخوردار نبود و گلزنی تیم میزبان تنها اتفاق ویژه ۴۵ دقیقه ابتدایی این بازی بود.

اینتر در دقیقه ۱۵ بازی روی پاس خلاقانه نیوکولو بارلا به گل رسید. او نزدیک به محوطه جریمه فرار فدریکو دی مارکو را به موقع دید؛ عبور توپ از بین مدافعان به هافبک پیش تاخته رسید تا او با ضربه پای چپ لوکاس پرین را مغلوب کند و اولین گل مسابقه به نام دی مارکو ثبت شود.

یووه که سعی داشت در نیمه اول نتیجه بازی را تغییر بدهد و بازنده به رختکن نرود، در دقیقه ۳۵ به گلزنی نزدیک بود اما ضربه غافلگیر کننده فیلیپ کاستیچ توسط آندره اونانا به خوبی دفع شد.

تلاش تیم میهمان در نیمه اول برای تغییر نتیجه بازی ثمره‌ای نداشت و اینتر با برتری یک بر صفر به رختکن رفت. در نیمه دوم یووه سعی بر تغییر جریان بازی داشت اما باز هم این اینتر بود که برتری‌اش را به حریف دیکته کرد.

ادین ژکو روی پاس فدریکو دی مارکو به سمت محوطه جریمه فرار کرد و با عبور از بازیکن مقابلش موفق شد در زاویه بسته دروازه یوونتوس را باز کند اما کمک داور با تاخیر این صحنه را آفساید اعلام کرد و گل او مردود شد.

1857602

درخشش ماتیاس پرین در دقیقه ۷۳ مانع از به ثمر رسیدن دومین گل اینتر شد. ضربه ایستگاهی بلوکه شده دی مارکو در محوطه جریمه مقابل هنریک میخیتاریان فرود آمد که او بلافاصله به توپ ضربه زده و این شوت توسط دروازه‌بان یووه دفع شد.

اینتر مطابق تمامی لحظات بازی تیم برتر بود و تا آخرین دقایق روی دروازه حریف خطرساز بود. دقیقه ۸۴ ارسال مارسلو بروزویچ با ضربه سر روبرتو گالیاردینی همراه شد که این توپ خطرناک از بالای تیرک افقی عبور کرد و روی تور فرود آمد.

تغییرات مکس آلگری در ترکیب یوونتوس نتوانست دفاع یکپارچه اینتر را شکست بدهد و تغییری در نتیجه مسابقه رخ نداد تا در پایان اینتر یک بر صفر پیروز شود. بازیکنان سیمئونه اینزاگی با توجه به تساوی یک بر یک در مسابقه رفت در مجموع ۲ بر یک پیروز شده و به دور بعدی صعود کردند.

1857604

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰
کد خبر: 41890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha