در ۲۵ استان کشور برف و باران می بارد + جزئیات

سازمان هواشناسی کشور براساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های هم‌دیدی و آینده‌نگری، از امروز بارندگی در تمامی استان‌های کشور به جز ۶ استان را پیش‌بینی کرد.

‌به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سازمان هواشناسی کشور: طبق خروجی مدل‌های هواشناسی در روز جمعه به جز در استان سیستان و بلوچستان، گلستان و خراسان شمالی، جنوب استان‌های خوزستان، بوشهر و فارس در سایر مناطق کشور در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید گاهی گرد و خاک و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه شمال غرب، برخی نقاط غرب، استان‌های ساحلی خزر، بخش هایی از مرکز، شرق، جنوب شرق و در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان، روز یکشنبه در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور، روز دوشنبه در خراسان‌های رضوی، جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان و روز سه شنبه در نیمه شرقی کشور، سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش خواهیم داشت.

لازم به ذکر است؛ روز شنبه شدت بارش در استان‌های گیلان و مازندران است.

روز شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

در سه روز آینده خلیج‌فارس و شنبه دریای خزر مواج می‌باشند.

هوای تهران در پنج روز آینده نیمه ابری، ابری، گاها با وزش باد، رعد و برق و در برخی ساعات دارای بارش پراکنده است، همچنین دمای هوای این استان بین ۱۱ تا ۲۱ درجه سانتیگراد متغییر خواهد بود.

۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
کد خبر: 48708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha