حسن یزدانی همه را ۱۰ هیچ کرد و قهرمان بازی‌های آسیایی شد + فیلم

نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران دومین مدال طلای کشتی آزاد ایران در بازی‌های آسیایی را بر گردن آویخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی در هانگژو، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در دیدار نهایی برابر دیپاک پونیا دارنده مدال نقره جهان از هند به روی تشک رفت و در پایان در مدت زمان ۳ دقیقه و ۳۱ ثانیه با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و صاحب دومین مدال طلای کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها شد. یزدانی در ۴ مبارزه خود در این رقابت‌ها بدون از دست دادن امتیاز و با امتیاز عالی رقبای خود را از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.

یزدانی در دور نخست به مصاف عبدالله‌اف از قرقیزستان رفت و در پایان در مدت زمان ۲ دقیقه با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله برابر اورازگیلیوف از ترکمنستان به روی تشک رفت و در مدت زمان ۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی در نیمه نهایی نیز مقابل اردن بات از مغولستان در همان زمان نخست ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

پیش از این یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران با شکست قاطع حریف ژاپنی به مدال طلا رسید. در روز نخست این مسابقات نیز رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت اما ابراهیم خواری در وزن ۵۷ کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفت.

۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 47788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha