حسن یزدانی خلاص شد کامران قاسم پور به ۹۷ کیلو رفت!

با اعلام رسمی سایت فدراسیون کشتی، کامران قاسمپور قرار است در وزن ۹۷ کیلوگرم برای تصاحب دوبنده تیم ملی تلاش کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کامران قاسمپور، دارنده دو مدال طلای وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جهان که قرار بود امسال برای کسب سومین طلای خود در این وزن راهی جهانی صربستان شود، به دلیل مصدومیت جایی در ترکیب تیم اعزامی نداشت. بعد از حرف و حدیث‌های فراوان در خصوص تغییر وزن کامران قاسمپور و احتمال رفتن او به ۸۶ کیلوگرم، بالاخره امروز تکلیف این کشتی گیر مشخص شد.

در متن چرخه انتخابی تیم ملی، سایت فدراسیون کشتی قاسمپور را کشتی گیر وزن ۹۷ کیلوگرم قلمداد کرده و حتی برای او در صورت عدم تصاحب دوبنده تیم ملی در وزن ۹۲ کیلوگرم جهت شرکت در مسابقات جهانی در اوزان غیرالمپیکی شرایط ویژه‌ای قرار داده است. به نظر می‌رسد کامران قاسمپور باید از مسابقات قهرمانی کشور مثل سایر مدعیان ۹۷ کیلوگرم کار خود را آغاز کند و برای تصاحب دوبنده تیم ملی در المپیک و البته قبل از آن کسب سهمیه المپیک در این وزن تلاش کند.

همچنین عنوان شده که در صورتی که کامران قاسم پور در وزن ۹۷ کیلوگرم موفق به پوشیدن دوبنده تیم ملی نشد، این شانس را دارد که در یک رقابت انتخابی (اعزام به تورنمنت و یا مسابقه انتخابی) با نفر برتر وزن ۹۲ کیلوگرم حاضر شده و فرد برتر ملی پوش این وزن خواهد بود.

۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 49091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha