لیگ اروپا، یاران سردار آزمون در آاس رم - سروت پنج شنبه ساعت ۲۲:۳۰ + فیلم خلاصه بازی

بازی آاس رم - سروت را در لیگ اروپا ۲۳-۲۰۲۴ ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های آاس رم و سروت امشب در لیگ اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

فیلم خلاصه بازی آ اس رم ۴ - سروت ۰

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی آ اس رم و سروت امشب ۲۲:۳۰

رم پنجشنبه‌ در دومین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در ورزشگاه المپیکو میزبان سروت سوئیس است. در این دیدار مورینیو دومین جلسه محرومیت چهارجلسه‌ای‌اش‌ را سپری خواهد کرد و روی نیمکت نخواهد بود.

ژوزه مورینیو ابتدا درباره موضوع نبودنش روی نیمکت توضیح داد و گفت: این مسئله چندان مهم نیست. من به بازیکنان و کادرم اعتماد دارم. نمی‌خواهم بیشتر صحبت کنم. زمانی که روی نیمکت نبودم، بازی‌هایی را بردیم و بازی‌هایی هم بوده که باخته‌ایم. فرقی نمی‌کند.

به نظر می‌رسد مورینیو از فهرست شلوغ بازی‌های جالوروسی و سایر باشگاه‌های درگیر در رقابت‌های اروپایی آزرده‌خاطر باشد. این سرمربی پرتغالی ادامه داد: این وضعیتی است که دست ما نیست و یک مشکل واقعی برای باشگاه‌هایی است که در اروپا بازی می‌کنند. این موضوع در کشورهای دیگر نیز است. مردم می‌دانند که شدت بازی‌ها می‌تواند منجر به آسیب‌دیدگی بازیکنان شود. بدیهی است که تغییراتی برای این دیدار داریم. قبلاً گفته بودم پائولو دیبالا روی نیمکت خواهد بود و چند بازیکن دیگر نیز استراحت خواهند کرد. ما می‌خواهیم برنده شویم و تیمی داریم که می‌تواند این کار را انجام دهد.

جالوروسی یکشنبه در سری آ فروزینونه را شکست داد اما در هفت بازی ابتدایی لیگ تنها هشت امتیاز کسب کرده است.

آقای خاص در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: بازی با سروت یک بازی مهم برای ماست و می‌خواهیم برنده شویم. من هدف سروت در این رقابت‌ها را نمی‌دانم اما جاه‌طلبی خودمان را می‌شناسم. ما به آنها احترام می‌گذاریم چون مربی خوب و تیم خوبی دارند و سازماندهی‌شده بازی می‌کنند. بنابراین کار آسانی نخواهد بود و به همین دلیل است که فقط سه یا چهار بازیکن را عوض می‌کنم. برای هوادارانشان آرزو می‌کنم شب خوبی را در رم داشته باشند اما امیدوارم آنها بدون امتیاز به خانه بازگردند.

آیا رم پس از شکست در فینال مقابل سویا در فصل قبل لیگ اروپا می‌تواند در این فصل قهرمان شود؟ مورینیو پاسخ داد: هدف اول کیفیت و دومین هدف سرگروهی است. فصل گذشته، ما دو بازی اضافی مقابل تیمی انجام دادیم که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده بود. ما باید اول از همه در گروهمان اول شویم. زود است درباره موضوعات دیگر صحبت کرد. ما باید قدم به قدم پیش برویم. اگر به بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا نگاه کنید، می‌توانید تصور کنید که یک کوسه (اشاره به تیم بزرگ شکست‌خورده) مطمئنا به لیگ اروپا خواهد آمد و بنابراین کار سخت می‌شود اما فصل گذشته هم سخت بود و ما به فینال رسیدیم. اول از همه باید صدرنشین شویم و صعود کنیم و سپس به بقیه چیزها فکر می‌کنیم.

ادواردو بووه از جمله بازیکنانی است که قرار است فرداشب به میدان برود. این بازیکن ۲۱ساله تاکنون شش بازی در تمام رقابت‌های این فصل انجام داده است. مورینیو گفت: اجازه دهید به یاد بیاورم که بوو کیست. زمانی که وارد رم شدم، او در سری C بازی می‌کرد ولی فردا بازی می‌کند. او آماده است و سابقه هیچ مصدومیتی ندارد. او همیشه سخت کار می‌کند و این یک ویژگی مهم در فوتبال امروز است. بسیاری از بازیکنان جوان قدرت ذهنی خوبی ندارند. او در حال پیشرفت است و این مربی خیلی افتخار می‌کند که به او فرصت داده است و این بازیکن از سری C تبدیل به بازیکنی مهم برای رم و فوتبال ایتالیا شده است.

۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 47705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha