الاتحاد ورزشگاه را ترک کرد، بازی لغو شد! / واکنش AFC چه بود؟

تیم فوتبال الاتحاد حاضر نشد مقابل سپاهان به میدان رود و ورزشگاه را ترک کرد تا این بازی به طور رسمی لغو شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، قرار بود تیم فوتبال سپاهان ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان دومین مسابقه‌ خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان را برگزار کند اما الاتحاد در زمین حاضر نشد و ورزشگاه را ترک کرد.

قرار بود این رقابت از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شود که بازیکنان الاتحاد حاضر به حضور در زمین بازی نشدند و ورزشگاه نقش جهان را ترک کردند و در نهایت بازی به طور رسمی لغو شد.

درحالی که بازیکنان الاتحاد زمین بازی را ترک کردند، بازیکنان سپاهان وارد میدان شدند و منتظر حریف ماندند.

هنوز هیچ یک از دو باشگاه و نهادهای رسمی مانند AFC علت لغو این بازی را اعلام نکرده‌اند.

واکنش AFC به لغو بازی سپاهان و الاتحاد

سپاهان ایران و الاتحاد عربستان قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند اما اعضای تیم الاتحاد در زمین حاضر نشدند تا بازی لغو شود.

لغو این رقابت با واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) همراه بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در خصوص لغو این بازی نوشت: دیدار گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ میان سپاهان و الاتحاد که قرار بود امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، به‌خاطر شرایط غیرمنتظره و پیش‌بینی نشده لغو شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بر تعهد خود نسبت به ضمانت امنیت بازیکنان، مقامات برگزاری مسابقه، تماشاگران و همه سهامداران و افراد مرتبط تأکید می‌کند. این موضوع به کمیته‌های مرتبط ارجاع داده می‌شود.

۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۰
کد خبر: 47622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha