یک تغییر جدید دیگر با ایلان ماسک

شرکت ایکس اعلام کرده که در آینده، ری‌توییت که درحال‌حاضر تنها فرمتی است که در آن همچنان از واژه توییت استفاده شده است، به ری‌پست تغییر نام خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، توییتر اوایل ماه گذشته رسماً به X تغییر نام پیدا کرد و به‌همین دلیل در چند وقت گذشته تلاش شده تا واژه «توییتر» در بخش‌های مختلف این شبکه اجتماعی به ایکس تغییر پیدا کند. حالا این شرکت اعلام کرده که در آینده، ری‌توییت که درحال‌حاضر تنها فرمتی است که در آن همچنان از واژه توییت استفاده شده است، به ری‌پست تغییر نام خواهد داد. البته هنوز در بسیاری از URLهای این شبکه اجتماعی از کلمه twitter استفاده می‌شود.

همچنین در تغییرات جدید شرایط استفاده از شبکه اجتماعی ایکس به موضوعات دیگری ازجمله جمع‌آوری داده‌های آن اشاره شده است:

هرچند در جمله بالا گفته شده که اگر کسی رضایت کتبی این شبکه اجتماعی را داشته باشد می‌تواند داده‌های آن را جمع‌آوری کند، اما کاملاً بعید به‌نظر می‌رسد که این شرکت برای چنین کاری به کاربران خود مجوز ارائه کند، زیرا ایلان ماسک یکی از مخالفان اصلی این کار است. چند ماه قبل گفته شده بود که او از چهار استخراج‌کننده داده ناشناس شکایت کرده است که گفته می‌شود در فعالیت‌های جمع‌آوری و سرقت داده‌ها این شبکه اجتماعی نقش داشته‌اند؛ اقداماتی که به‌طور قابل‌توجهی سرورهای توییتر را تحت فشار قرار داده و تجربه کاربران را خراب کرده است.

ایکس همچنین از ۲۹ سپتامبر سیاست‌های مربوط به حریم خصوصی جدیدی را نیز اعمال خواهد کرد که می‌گوید X حجم داده‌هایی که از کاربران جمع‌آوری می‌کند را به مواردی ازجمله داده‌های بیومتریک و سابقه اشتغال افزایش خواهد داد. اوایل این ماه در گزارشی با اشاره به این موضوع گفته شده بود که ایکس قصد رقابت با لینکدین را دارد.

۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
کد خبر: 46788
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha