پیروزی پر گل زنیت مقابل سپاهان + فیلم

سپاهان در دیداری دوستانه مقابل زنیت متحمل شکست شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیدار دوستانه دو تیم سپاهان و زنیت در ورزشگاه گازپروم روسیه برگزار شد و با نتیجه چهار بر یک به سود شاگردان سرگئی سماک به پایان رسید.


فیلم خلاصه بازی زنیت - سپاهان

ایوان سرگیف گل اول این دیدار را در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند. دو دقیقه بعد یاکائف با اشتباه میرزازاد، سنگربان سپاهان، در دفع توپ در محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه این بازیکن برای دومین بار وارد دروازه سپاهان شد. در دقیقه ۲۸ شوت بازیکنان زنیت در محوطه جریمه به دست هادی محمدی برخورد کرد و داور پنالتی گرفت. در ادامه الکساندر اروخین برخلاف جهت شیرجه میرزازاد توپ را وارد دروازه سپاهان کرد.

در دقیقه ۷۵ عیسی آل کثیر در محوطه جریمه زنیت سرنگون شد و داور اعلام پنالتی کرد. رضا اسدی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما توپ را به تیر افقی زد و نتوانست دروازه را باز کند.

در دقیقه ۹۰ سانتر نفوذ سپاهانی با سانتر اسدی به آل کثیر رسید و ضربه سر این بازیکن در گوشه دروازه زنیت جای گرفت تا شاگردان مورایس یکی از گل‌های خورده را در واپسین دقایق این دیدار جبران کنند.

در دومین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده حمله زنیت با دفع میرزازاد همراه شد اما گوستاو روی ریباند توانست چهارمین گل تیمش را به ثمر برساند.

این دیدار در نهایت با برتری چهار بر یک زنیت به پایان رسید.

احسان پهلوان در تمرین‌های پیش از آغاز بازی دچار مصدومیت شد و با تصمیم کادر فنی سپاهان از لیست خارج شد.

۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 46756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha