انتقال طارمی به میلان چگونه شکست خورد!

خبرهای مربوط به انتقال مهدی طارمی کمی بعد از آغاز صبح کاری در اروپا پیچیده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، در حالی که تا شب گذشته همه خبرها به سمت قطعی شدن این انتقال می‌رفت، اما ناگهان دستی از بیرون به دکمه استپ ضربه‌ای زد تا تمام خبرهایی که به سمت حضور طارمی در شهر میلان و شرکت‌ در تست‌های پزشکی می‌رفت، متوقف بشود.

توتو مرکاتو که یکی از مهم‌ترین رسانه‌های خبری فوتبال ایتالیا و اروپا محسوب می‌شود، از ظهر امروز یک لایو ویژه برای این انتقال راه‌اندازی کرده که جزئیات مسائل مربوط به اتفاقات فی مابین میلان، پورتو و طارمی را در آن منتشر کرده است که نظرها، صحبت‌ها و آخرین تحولات بسته به زمان رخ دادن و بسته به زمان رخ دادن و بسته به اطلاع خبرنگاران و بلاگرهای نقل و انتقالاتی در آن منتشر می‌شود.

این پست را با هم مرور می‌کنیم و خبرهای مربوط به انتقال احتمالی طارمی یا شکست این موج خبری یک ماهه را با هم بررسی می‌کنیم.

به طور کلی می‌توان گفت که میلان و طارمی بسیار دور از هم هستند و تقریبا انتقال طارمی به میلان شدنی نیست، مگر اینکه یکی از طرفین از خواسته‌های خود کوتاه بیاید.

عصر امروز نیز جلسه‌ای بین نمایندگان طارمی و مدیران میلان (فورلانی، مونکادا و اوتاویو) برگزار شد. گفته می‌شود در این جلسه پدرو پینتو که از مدیربرنامه‌های منفور می‌باشد حضور داشته است.

آن چیزی که از نتایج این جلسه بیرون آمده ایجنت‌های طارمی حاضر به کاهش مبلغ کمیسیون موردنظر خود نشده‌اند. درهمین راستا، گفته می‌شود که پینتو عامل اصلی منتفی شدن این انتقال است. پدرو پینتو درحالی از سمت مدیران پورتو به این مذاکرات اضافه شده است که مدیران میلان اعتقاد دارند که حضور او اضافی است و هیچ کمکی به پیشرفت مذاکرات نمی‌کند.

بولت زیر مجموعهلازم به ذکر است که میلان و پورتو برسر مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت آن به توافق رسیده‌اند، اما در هرصورت حتی آخرین تلاش‌ها برای ازسرگیری مذاکرات که امروز بعدازظهر صورت گرفت نتیجه‌ای نداشت و میلانی‌ها قاطعانه اعلام کردند که حاضر نیستند مبلغ بالایی را به عنوان کمیسیون به پینتو بپردازند. میلانی‌ها علاوه بر پینتو مبلغی را هم بایستی به علیرضا نیکومنش بپردازند.

۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۸

به گفته لوکا مارچتی در اسکای اسپورت ۲۴، میسون بارستوو از چلسی با قرارداد قرضی، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های جایگزینی مهدی طارمی برای میلان است.

1918660

۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۹

نکته جالب درباره طارمی هم می‌تواند شروع موج جدیدی از خبرها درباره او کمی پس از پایان هیاهوی میلان باشد. به هر حال نیت طارمی انتقال به یک تیم بزرگ یا حضور در لیگ انگلیس در فصل آینده با قیمت صفر است که شرایط مالی مناسبی را هم برای وی رقم می‌زند. در این فضا ایجنت‌های باید در تمام سال مشغول مذاکره با باشگاه‌های خواهان طارمی در فصل آینده باشند و بهترین قرارداد را برای موکل خود بیاورند.

1918659

۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۷

از تصاویر جالبی که در روزهای مربوط به این انتقال احتمالی در ورزش سه منتشر شد. طارمی معلق در زمین و هوا در همان سبک موردعلاقه‌اش که هر مدافعی را از تماس با او می‌ترساند. مهاجم بوشهری فوتبال ایران یک‌بار دیگر در یک فضای تازه و در شرایط بی‌وزنی و پرواز قرار گرفت، اما ترجیح داد در همان جای قبلی فرود بیاید. خبری که باعث می‌شود دنبال‌کنندگان جدی خبرهای مربوط به طارمی و میلان اندکی سرخورده بشوند.

1918658

۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۲

طبق خبرهایی که از باشگاه میلان به گوش می‌رسد لورنزو کولومبو قراردادش را تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۸ با میلان تمدید کرد و این بازیکن فردا به طور قرضی میلان را به مقصد مونزا ترک خواهد کرد. این درحالی است که گفته می‌شد که لورنزو گزینه اصلی میلان به عنوان جانشین طارمی است.

1918654

۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۱

علی‌رغم تلاش‌های میلان و مذاکره جهت جذب طارمی، چیزی که درحال حاضر به نظر می‌رسد این است که مذاکرات به بن‌بست رسیده است: با توجه به خبرهایی که از خبرنگاران خبرگزاری میلان نیوز رسیده است، روسونری در حال حاضر قادر نیست که شرایطی را که توسط مدیربرنامه‌های طارمی پیشنهاد شده است بپذیرد. این شرایط پیشنهادی باعث می‌شود که مفاد قرارداد پیش از امضا شدن به صورت غیرحرفه‌ای تغییر کند و فعلا میلان زیر بار آن نرفته است.

البته این وضعیت می‌تواند موقتی باشد و درصورتی که طارمی و اینجنت‌هایش از خواسته‌های مالی‌شان کم کنند، می‌توان به توافق میلان و طارمی امیدوار بود.

1918652

۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۰

البته ما در سری آ سرداز آزمون را خواهیم داشت؛ در تیمی که امسال برای سکوهای بالای جدول و حتی قهرمانی می‌جنگند. حضور سردار در سری آ هم کم چیزی نیست و می‌توانیم از آن لذت ببریم. به امید سلامتی زودتر این مهاجم گلزنی گنبدی که انتقال او به رم نیز یکی از مهم‌ترین خبرهای تابستانی فوتبال ما بود.

1918651

۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۹

مهم‌ترین باشگاه‌هایی که بازیکنان بزرگ ایران در آن حضور یافته‌اند، باشگاه بایرن مونیخ آلمان است که علی دایی و وحید هاشمیان در نوک حمله این تیم به میدان رفته‌اند. علی دایی سابقه گلزنی به میلان را در لباس هرتابرلین نیز دارد. او در سن نسبتا بالا به اروپا رفت و به قله‌ای که انتظارش را داشت، رسید و در نهایت بعد از فروشش به هرتا به خاورمیانه بازگشت؛ در حالی که دیگر سن و سالی هم از او گذشته بود. طارمی شاید می‌توانست در میلان مرز تازه‌ای را برای فوتبال ایران ثبت کند.

1918649

۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۹

تصاویر مونتاژی مختلفی که با استفاده از پیراهن میلان و مهدی طارمی درست شده بود، باید به بایگانی برود. این انتقال شکست خورده و فرصت تجدیدش وجود ندارد.

1918648

۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۴

اما طارمی چطور نپذیرفت که به میلان پرافتخار و جذاب استفانو پیولی ملحق بشود؟ این سوال بزرگی است که هواداران فوتبال ایران از خود می‌پرسند. فردا ورزش سه در گفت‌وگو با افرادی که اطلاعات بیشتری از این پروسه نقل و انتقالاتی دارند، نظرات آنها را نیز خواهد پرسید، اما این انتقالی بود که می‌توانست این چهره درخشان فوتبال ایران را جهانی‌تر کند؛ انتقالی که زمانی برای فوتبال ما رویا بود اما طارمی آن را پس زد.

1918639

نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا هم در گزارشی از دلیل متوقف شدن فرایند انتقال مهدی طارمی از تیم پورتو به میلان با وجود توافق‌های صورت گرفته میان سه طرف پرده برداشت.

به نوشته روزنامه چاپ میلان، چیزی که مانع پایان پروسه مذاکرات و نهایی شدن انتقال بازیکن ۳۱ ساله به میلان شده، سنگ‌اندازی دلال‌هایی بوده باشگاه پورتو قصد داشته برای آن‌ها بابت انتقال مهاجم ایرانی‌اش حق کمیسیون بگیرد.

درباره دلایل به بن‌بست خوردن مذاکرات طرفین، گزارش‌های ضد و نقیضی توسط رسانه‌های ایتالیایی و پرتغالی منتشر شده و هر کدام عواملی را معرفی کرده‌اند، اما چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که میلان حاضر نشده به خاطر نیازش به یک مهاجم جدید، باج بدهد و در همین راستا هم عصر پنجشنبه جلسه‌ای با داریا بهرامی به عنوان یکی از واسطه‌های معامله میان دو باشگاه را جلسه‌ای در دفتر مرکزی باشگاه برگزار کرده است.

گزارش‌های نخستین روزنامه گاتزتا حاکی از آن است نتیجه این جلسه آنطور که دو طرف می‌خواستند پیش نرفته است. روزنامه میلانی نوشته که میلان هرگز با خود بهرامی مشکلی نداشته است بلکه نارضایتی‌اش از باز شدن پای دلال‌هایی جدید به این معامله توسط باشگاه پورتو بوده که گویا آن‌ها هم بابت جابجایی بازیکن حق کمیسیون مطالبه کرده‌اند.

باشگاه میلان با توجه به احتمال منتفی شدن خرید طارمی، جانب احتیاط را رعایت کرده و با اینکه مهاجم خود لورنزو کولومبو - بازیکنی که مونتزا درصدد جذب قرضی اوست - را از فهرست بازیکنانش برای بازی جمعه شب مقابل رم خط زده، اما هنوز اجازه نهایی پیوستن‌اش را نداده است. به این ترتیب در صورتی که در ۲۴ ساعت باقیمانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات راهی برای از سرگرفته شدن مذاکرات میان دو باشگاه میلان و پورتو پیدا نشود، طارمی در پورتو و کولومبو در میلان خواهد ماند.

۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۹
کد خبر: 46547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha