برانکو: طارمی بازیکن حیاتی اینتر خواهد شد

برانکو طارمی را با ایمبوله مقایسه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ برانکو برای طارمی؛ او بر این عقیده است که مهدی یکی از بهترین بازیکنان اینتر خواهد شد.

در گزارش ورزش سه آمده است: برانکو می‌گوید؛«به من اعتماد کنید. مهدی مهاجم کامل و باهوشی برای اینزاگی است. وقتی نام طارمی را می‌شنوم بلافاصله به هوش کمیاب او فکر می‌کنم. مهدی یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ است. او از لیگ‌های پایین شروع کرد و در نهایت به لیگ قهرمانان اروپا رسید.»

او ادامه داد:«من بازیکنان زیادی را نمی‌شناسم که بتوانند مانند او با لیگ‌ها، ترکیب‌ها و سبک‌های بازی متفاوت سازگار شوند. او برای مربی‌ای مانند اینزاگی که به شدت روی جمع و جور بودن تیم تمرکز می‌کند، فورا به بازیکنی حیاتی تبدیل خواهد شد.
مهدی در محوطه جریمه بسیار خطرناک است و قدرت تمام‌کنندگی بالایی دارد. او همچنین مهاجم سریعی است که پا به توپ عالی‌ای دارد. او تک‌پسته نیست و می‌تواند در سمت چپ خط حمله هم بازی کند.»
برانکو در پایان گفت:«با من در پرسپولیس، او به‌عنوان مهاجم دوم هم بازی می‌کرد. علاوه بر سرعتش، دید عالی‌ای هم برای بازی دارد. زمانی که انتظارش را ندارید، او فضایی برای هم تیمی‌هایش ایجاد می‌کند تا در آن صاحب توپ شوند و بازی کنند.
دقیقاً به‌خاطر این توانایی‌ها به‌عنوان یک بازی‌ساز، یافتن بازیکنی برای مقایسه‌ با او به‌عنوان یک مهاجم دشوار است. با توجه به روحیه فداکاری او، غریزه‌اش برای گلزنی و فشار آوردن به مدافعان حریف، به‌نظر من او مانند چیرو ایموبیله است.»

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 52386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha