اولین برد فصل لیورپول با رکوردشکنی صلاح و آرنولد + فیلم خلاصه بازی

اولین برد فصل تیم فوتبال لیورپول در شب شیرینی برای دو ستاره این تیم رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،و به نقل از اکسپرس، از هفته دوم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد با نتیجه ۳ بر یک میهمان خود بورنموث را از پیش رو برداشت.

فیلم خلاصه بازی را ببینید

الکسیس مک‌آلیستر در دقیقه ۵۸ از زمین بازی اخراج شد تا لیورپول کار دشواری برای کسب برد داشته باشد. لوئیز دیاز و محمد صلاح در نیمه اول گل‌زنی کردند و دیوگو ژوتا نیز توانست در نیمه دوم خیال یورگن کلوپ را برای کسب برد راحت کند.

الکساندر آرنولد با ۲۴ سال و ۳۱۶ روز سن، با ۲۰۰ بازی در لیگ برتر به دومین بازیکن جوان تاریخ لیورپول تبدیل شد که به این مهم می‌رسد. تنها مایکل اوون زودتر از آرنولد توانست وقتی ۲۴ سال و ۳۴ روز، سن داشت به این رکورد برسد.

برای محمد صلاح ستاره مصری، گل‌زنی در این دیدار باعث شد تا او به رکورد ۱۸۷ گل برای لیورپول برسد. این امر به او اجازه داد تا او استیون جرارد (۱۸۶) را پشت سر بگذارد و در رتبه پنجم لیست بهترین گلزنان تاریخ باشگاه قرار گیرد.

بیلی لیدل (۲۲۸)، گوردون هاجسون (۲۴۱)، راجر هانت (۲۸۵) و یان راش (۳۴۶) گل‌های بیشتری نسبت به صلاح برای قرمزها به ثمر رسانده‌اند.

لیورپول با این پیروزی ۴ امتیازی شد. در ادامه این دیدارها ولورهمپتون در خانه با نتیجه ۴ بر یک مقابل میهمانش برایتون تن به شکست داد و فولام هم در خانه خود با نتیجه ۳ بر صفر مقابل برنتفورد مغلوب شد.

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰
کد خبر: 46160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha