دست دختر بکام در دست مسی + تصاویر

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، صبح امروز در حالی قدم به میدان گذاشت که هارپر سون بکام همراه او برای ورود به زمین بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اینترمیامی صبح امروز در مرحله یک چهارم نهایی لیگز کاپ به مصاف شارلوت رفت و موفق شد با چهار گل این تیم را در هم بکوبد.

مسی که در تمامی چهار دیدار گذشته‌اش با پیراهن این تیم موفق به گلزنی شده بود، در بازی امروز هم این روند را حفظ کرد و توانست هشتمین گلش را برای اینترمیامی به ثمر برساند.

دست دختر بکام در دست مسی + تصاویر

اما اتفاق جالبی که در بازی شب گذشته توجه بسیاری از هواداران فوتبال و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد، حضور دختر بکام در کنار این بازیکن در هنگام ورود به زمین بود.

در حالی که بسیاری از تیم‌ها با همراهی کودکان در کنار بازیکنان بازی را آغاز می‌کنند، این اتفاق شب گذشته هم برای اینترمیامی رخ داد و کسی که به عنوان همراه مسی انتخاب شده بود در واقع هارپر سون بکام بود.

1908467

تصاویر او در چند بازی اخیر که با خوشحالی و هیجان در ورزشگاه در حال پیگیری بازی این ستاره آرژانتینی بود منتشر شده بود و او این بار از فرصت استفاده کرد تا بتواند شانه به شانه مسی وارد زمین شود و شانس همراهی او پیش از این دیدار را به دست آورد.

بکام یکی از سهامداران و مالکان اصلی باشگاه اینترمیامی است که گفته می‌شود نقش مهمی در متقاعد کردن مسی برای پیوستن به این باشگاه ایفا کرده بود و در طول این مدت تصاویر بسیاری از او و همسرش در کنار خانواده مسی منتشر شده است.

دست دختر بکام در دست مسی + تصاویر

دست دختر بکام در دست مسی + تصاویر

دست دختر بکام در دست مسی + تصاویر

دست دختر بکام در دست مسی + تصاویر

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 45911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha