ژاپن برابر لهستان تسلیم شد + نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی

تیم های ژاپن و لهستان از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال به مصاف هم رفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال در فصل ۲۰۲۳ از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه تیم‌های لهستان و ژاپن مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

نتیجه نهایی : لهستان ۳- ژاپن یک

فیلم خلاصه بازی را ببینید

لینک پخش زنده بازی دو تیم ژاپن و لهستان امروز - آنتن

لینک پخش زنده بازی دو تیم ژاپن و لهستان امروز - آپارات اسپرت

لینک پخش زنده بازی دو تیم ژاپن و لهستان امروز - شبکه ورزش

تیم ژاپن با سرمربیگری فلیپ بلین با صعود به نیمه نهایی برای اولین بار در بین آسیایی‌ها در این تورنمنت تاریخ‌سازی کرده و قصد دارد دومین شگفتی را رقم بزند و با شکست میزبان مسابقات راهی فینال شوند. در صورت صعود به فینال ژاپنی‌ها پس از ۱۴ سال دوباره در یک تورنمنت بین المللی مدال‌ کسب خواهند کرد. آنها آخرین بار در سال ۲۰۰۹ در جام قهرمانان قاره‌ها مدال برنز کسب کرده‌اند.

از طرف دیگر تیم لهستان که تا کنون در لیگ ملت‌های والیبال به قهرمانی دست پیدا نکرده در تلاش است برای اولین بار آن هم در خانه خود به این افتخار دست پیدا کند. این تیم تاکنون در لیگ ملت‌های والیبال مقابل ژاپن شکستی را متحمل نشده و می‌خواهد این روند را ادامه دهد. آنها با داشتن بازیکنانی نظیر بارتوش کورک،‌ ویلفردو لئون و الکساندر شیفکا می‌توانند هر رویایی را به واقیعت تبدیل کنند.

این دو تیم در آخرین بازی دور مقدماتی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم لهستان به راحتی و سه بر صفر ژاپنی‌ها را شکست داد. البته ژاپنی‌ها در آن مسابقه انگیزه نداشتند و شاید باخت آنها مصلحتی بوده است، ژاپنی‌ها با ستاره بی‌نظیرشان یوکی ایشیکاوا بیش از پیش به مدال نزدیک شده‌اند و باید دید این نیمه نهایی هیجان انگیز به نفع کدام یک پایان خواهد پذیرفت.

ترکیب احتمالی لهستان: مارسین یانوش، بارتوش کورک، ویلفردو لئون، الکساندر شیفکا، متئوش بینیک، یاکوب کوچانوسکی و پاول زاتورسکی

ترکیب احتمالی ژاپن: ماساهیرو سکیتا، یوجی نیشیدا، یوکی ایشیکاوا، ران تاکاهاشی، یامائوچی، تایشی اونودرا و یاماموتو

برنامه مرحله نهایی والیبال لیگ ملتها ۲۰۲۳ + جدول و نتایج

۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹
کد خبر: 45131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha