نفس راحت قلعه‌نویی در جام ملت‌ها؛ خدا را شکر به ما نمی‌خورند

تیم ملی فوتبال ژاپن در آستانه جام ملت‌ها در یک بازی دوستانه شکست سنگینی را به اردن تحمیل کرد تا سامورایی‌ها بعد از دهمین برد متوالی نشان دهند مدعی اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هستند و خوشبختانه در طرف دیگر جدول که ایران قرار دارد کنار عربستان و استرالیا ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد تیم ملی ژاپن در آخرین مسابقه تدارکاتی خود پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶بر یک اردن را شکست داد. این دهمین برد پیاپی سامورایی‌ها بود که مثل بیشتر پیروزی‌های اخیر این تیم با تعداد گل‌های بالا به ثبت رسید.

ژاپنی‌ها در این ۱۰مسابقه ۴۵بار دروازه رقبا را باز کرده‌اند و این یعنی ۱۰حریف اخیر سامورایی‌ها در هر مسابقه به‌طور متوسط ۴.۵ گل از این تیم خورده‌اند؛ یک حدنصاب فوق‌العاده. سرمربی ژاپن بعد از این بازی تواضع همیشگی را کنار گذاشت و تیمش را در میان بزرگان دنیای فوتبال دانست؛ ادعایی که بعید است کسی با آن مخالف باشد.

ژاپن مدعی اصلی قهرمانی در آسیاست و فعلا فقط می‌توانیم خوشحال باشیم که کنار عربستان و استرالیا آن طرف جدول قرار گرفته و قلعه‌نویی از این جهت خیال آسوده‌ای دارد که در صورت صعود ایران به مراحل بالاتر تیم ملی فعلا به سامورایی‌ها برخورد نمی‌کند.

۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
کد خبر: 51079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha