پخش زنده بازی دوستانه نورنبرگ و آرسنال امروز پنج شنبه ۲۲ تیر ساعت ۲۰:۳۰ + لینک

دو تیم آرسنال و نورنبرگ امروز در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم های آرسنال و نورنبرگ امشب در یک بازی تدارکاتی از ساعت ۲۰:۳۰ امروز به مصاف هم می روند.

شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.



پخش زنده بازی دوستانه آرسنال و نورنبرگ امروز

آرسنال به نهایی کردن انتقال دکلان رایس که مهم ترین هدف نقل و انتقالاتی شان محسوب می‌شد، بسیار نزدیک است و با وستهم بر سر انتقالی به ارزش ۱۰۵ میلیون پوند به توافق رسیده است اما میکل آرتتا پس از جدایی گرانیت ژاکا به مقصد بایر لورکوزن به دنبال تقویت بیشتر خط هافبک تیمش است.

به نقل از رسانه‌های برزیلی، آرسنال در حال حاضر نماینده ای را به برزیل فرستاده تا پیشنهادی برای بیتلو به ثبت برساند. تیم استعداد یابی آرسنال او را زیر نظر داشته اند و بار دیگر در تقابل این تیم با باهیا عملکرد او را زیر نظر خواهند گرفت. گرمیو ۷۰ درصد حق مالکیت بیتلو را در اختیار دارد و ۱۰ میلیون یورو برای فروش او درخواست کرده است. ۳۰ درصد باقی مانده در اختیار تیم سابق او که در دسته ۴ ام لیگ برزیل است قرار دارد. بیتلو یکی از بهترین بازیکنان گرمیو در این فصل بوده است و ۷ گل و ۴ پاس گل را در ۳۳ بازی برای این تیم به ثمر رسانده است. این بازیکن ۲۳ ساله که تا به حال به تیم ملی برزیل دعوت نشده است، توانایی بازی در چند پست خط هافبک را دارد اما این فصل عمدتا درنقش هافبک مرکزی به کار گرفته شده است.

۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 44799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha