رونالدو و بنزما به ایران می‌آیند!

مهدی تاج از امضای تفاهم نامه با عربستان برای عدم برگزاری مسابقات آسیایی در کشور ثالث خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، چند سالی است که به دلیل مسائل سیاسی و روابط میان ایران و عربستان، مسابقات نمایندگان این 2 کشور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در زمین بی طرف برگزار می شود که این مسئله به دلیل عدم حضور حداکثری هواداران در استادیوم، به ضرر تیم های هر دو کشور تبدیل شده بود.

اما در ماه های اخیر و با بهبود روابط سیاسی دو کشور و سفر وزیر امور خارجه عربستان به ایران و همچنین تصمیم به فعالیت مجدد سفارت خانه ها در تهران و ریاض، برخی گمانه زنی ها درباره احتمال لغو قانون برگزاری بازی های نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث، مطرح شد.

با پیوستن ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، انگولو کانته، کالیدو کولیبالی به تیم های سعودی و مطرح شدن نام های مطرح دیگر فوتبال اروپا به تیم هایی نظیر الهلال، النصر و الاتحاد، علاقه مندان به فوتبال در ایران تمایل زیادی دارند تا شاهد حضور این چهره های مطرح در کشور باشند.

امروز جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار و درخصوص مسائل مختلف بحث و گفتگو صورت گرفت. یکی از موضوعاتی که در دستور کار این جلسه قرار گرفت، تلاش برای لغو قانون برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در کشور بی طرف بود که رئیس فدراسیون نیز آن را تأیید کرد.

مهدی تاج در این خصوص به خبرنگاران گفت: امروز با چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا جلسه داشتیم، ان‌شاءالله بتوانیم هفته آینده با فدراسیون فوتبال عربستان یک تفاهم نامه امضا کنیم، به توافق برسیم که بازی های دو کشور در ایران و عربستان برگزار شود و مسابقات در کشور ثالث انجام نشود.

او ادامه داد: عربستان سرمایه گذاری خیلی زیادی کرده، بازیکنان گران قیمت و معروفی را به خدمت گرفته است و شاید خیلی از هواداران خواستار دیدن آنها باشند. ما با مدیران عامل هر چهار باشگاه آسیایی، درخصوص برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همفکری کردیم.

در صورتی که توافق نامه میان ایران و عربستان به امضا برسد، پس از سال‌ها شاهد برگزاری رفت و برگشت مسابقات نمایندگان این دو کشور در زمین طرف مقابل خواهیم بود که این مسئله می تواند با سفر ستاره های مطرح تیم های سعودی به کشور، بر جذابیت بازی ها بیفزاید.

۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 44211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha