ببینید| زد و خورد شدید بازیکنان ایران و ازبکستان به خاطر کنعانی زادگان

محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقایق پایانی دیدار با ازبکستان به دلیل اعتراض به داوری از زمین اخراج شد و سبب ایجاد درگیری در پایان این بازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در دقیقه ۹۰ دیدار ایران و ازبکستان و در حالی که شاگردان قلعه‌نویی با یک گل از حریف خود پیش بودند، محمدحسین کنعانی زادگان خطایی را روی مدافع ازبک انجام داد و به دلیل اعتراض بیش از حد به داور، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که کنعانی پس از اخراج از زمین حاضر نشد از زمین مسابقه بیرون رود و با بازیکن ازبکستان درگیر شد. درگیری به قدری بالا گرفت و که تعدادی از کادر فنی ایران، کمک داوران و نیروهای امنیتی وارد زمین شدند تا جلوی رخ دادن حوادث را بگیرند.

پس از دقایقی این غائله ختم به خیر شد و علیرضا جهانبخش، کنعانی‌زادگان را به رختکن هدایت کرد.

واکنش آزمون به درگیری بازیکنان و تونل افتخار برای ازبک‌ها

سردار آزمون در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان که با قهرمانی ایران در جام کافا همراه بود، اظهار کرد: بازی خوبی بود. دو تیم از ابتدای بازی با احترام به یکدیگر بازی می‌کردند. همانطور که سرمربی تیم پس از پایان بازی گفت در ابتدای بازی با مصدومیتی که ایجاد شد شوک بدی به تیم وارد شد چون دو بازیکن مهم‌مان مصدوم شدند اما با صحبت‌هایی که بین دو نیمه توسط کادر فنی انجام شد شرایط روحی تیم تغییر کرد و توانستیم از شوک آن اتفاق بیرون بیاییم و بازی خودمان را انجام دادیم.

وی افزود: به تیم ازبکستان هم تبریک می‌گویم. آنها نمایش قابل احترامی ارائه کردند. هواداران این تیم هم در طول بازی فقط تیم خودشان را حمایت کردند و این قابل تقدیر است.

آزمون در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره اتفاقات رخ داده در اواخر بازی پرسید اظهار کرد: درگیری ایجاد شده در آخر بازی طبیعی بود. ما با بازیکنان ازبکستان چه در داخل زمین چه بیرون از زمین رفیق هستیم و دیدید که برای آنها تونل تشکیل دادیم که وظیفه‌مان بود. قطعا این احترام دو طرفه بود. اگر این اتفاق‌ها در فوتبال نباشد فوتبال جذاب نمی‌شود.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره راه‌های پیشرفت فوتبال ازبکستان پرسید گفت: سرمربی تیم ما به عنوان بزرگتر به این سوال جواب دادند اما چیزی که برای من قابل احترام است سوال‌هایی است که شما خبرنگاران درباره پیشرفت فوتبال ازبکستان می‌پرسید.

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 43961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha