پشت پرده اخراج کنعانی‌زادگان از فهرست پرسپولیس

گل‌محمدی دلیل غیبت کنعانی‌زادگان در بازی با شمس‌آذر را عدم تمرکز در تمرینات اعلام کرد، اما پشت پرده این ماجرا چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری میزان - در حالی که طی روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی از اردوی سرخ‌پوشان و حتی درگیری محمدحسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند منتشر شده بود، خط خوردن مدافع ملی‌پوش پرسپولیس از فهرست دیدار شب گذشته مقابل شمس‌آذر قزوین باعث دامن زدن به این حواشی شد.

اما بر اساس اعلام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس این ۲ بازیکن هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند، موضوعی که شب گذشته حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی به آن تأکید کردند.

گل‌محمدی درباره غیبت کنعانی‌زادگان در بازی با شمس‌آذر گفت: او در هفته گذشته تحت فشار بود و تمرکز خوبی در تمرینات نداشت. باید با حسین صحبت کنیم تا ببینیم وضعیتش به چه شکل است. امیدوارم در هر صورت با تمرکز خوبی وارد تمرینات شود.

علیرضا بیرانوند هم واکنش جالبی به این شایعات داشت و عنوان کرد: درگیری با کنعانی‌زادگان بر سر ابطال مجوز واردات خودرو؟ حسین می‌داند همه از جمله بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی او را دوست دارند. به جان فرزندانم پس از شنیدن خبر ابطال واردات خودرو حتی در رختکن به شوخی به حسین (کنعانی‌زادگان) نگفتم چه کار کردی؟! به هیچ عنوان به بازیکن تیم خودمان که می‌دانم قرار است یک سال کنار هم بازی کنیم، بی‌احترامی نمی‌کنم.

اما پشت پرده عدم تمرکز کنعانی‌زادگان چیست؟

در حالی که پیشتر اعلام می‌شد مصدومیت باعث دوری این مدافع از ترکیب اصلی شده است، اما گفته می‌شود این موضوع به پیشنهاد خارجی یک تیم قطری به کنعانی برمی‌گردد؛ پیشنهاد وسوسه‌انگیزی که باعث هوایی شدن مدافع ملی‌پوش پرسپولیس شده است.

ظاهراً کنعانی‌زادگان طی روزهای اخیر چندین بار در تمرینات اعلام می‌کند که از قطر پیشنهاد دارد و همین مسأله باعث عصبانیت گل‌محمدی شده و او را در اختیار باشگاه قرار می‌دهد. البته گفته می‌شود عده‌ای از مدیران باشگاه پادرمیانی کرده‌اند و قرار است کنعانی‌زادگان به زودی به تمرینات سرخ‌پوشان بازگردد.

۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵
کد خبر: 50500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha