کنعانی‌زادگان عذرخواهی کرد + عکس

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس بابت اظهار نظر اخیرش درباره ورود خودروی خارجی عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد محمدحسین کنعانی‌زادگان دو شب قبل در یک گفت‌وگوی ضبط شده با شبکه ورزش عنوان کرده بود با خودروی گذر موقتِ نارنجی رنگ برای عقد قرارداد با پرسپولیس در محل این باشگاه حاضر شده و بازیکن این تیم باید خودروی لوکس سوار شود و در اظهار نظر دیگری پیرامون خودروی وارداتی صحبت کرد.

این مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در خصوص پاداش صعودشان به جام جهانی ۲۰۲۲ عنوان کرد که یک خودروی رنجروور وارد کرده که ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد و همین صحبت با واکنش‌های زیادی از سوی دیگر ورزشکاران سایر رشته‌ها مواجه شد و امروز هم امیرمحمد یزدانی، قهرمان کشتی، به این مسئله واکنش نشان داد.

حالا محمدحسین کنعانی‌زادگان در یک استوری اینستاگرامی نسبت به این واکنش‌ها پاسخ داده و عذرخواهی انجام داده و با انتشار این متن نوشته است: «توضیح دادن درباره حرف‌هایی که فکر نمی‌کنی اینقدر مهم و جدی باشند، کار ساده‌ای نیست. یک صحبت عادی و مشخصاً شوخی در آخرین صحبتم، باعث واکنش‌هایی شده که در تصورم نبود. به خصوص که کل بحث آنقدر جدی نبود و حتی واقعی هم نیست...

فضا طوری نیست که بشود توضیح خاصی داد، اما برای اینکه دفتر این حاشیه جدید را ببندم، از کسانی که احیاناً باعث ناراحتی‌شان شدم عذر می‌خواهم. با یادآوری این نکته که حداقل انتظار داشتم ورزشکاران سایر رشته‌ها که هم‌قطارهای ما هستند، منصفانه‌تر به من حمله می‌کردند.

ما تفاوت خاصی با هم نداریم. زحمت و تلاش و سختی برای همه ما بوده و خواهد بود از همان روز اول ورزش حرفه‌ای تا امروز. باز هم تکرار می‌کنم اگر از حرف‌های من کسی مکدر شده عذرخواهی می‌کنم.»

(عکس) عذرخواهی اینستاگرامی کنعانی‌زادگان پس از ویدیوی جنجالی

۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 48350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha