آخرین اخبار از زد و خورد شب گذشته کشتی‌گیران ایران و ترکیه / علیرضا دبیر نامه نوشت

به احتمال زیاد محمدرضا مختاری و حریف ترکیه‌ای به دلیل زد و خورد در جریان مسابقات وهبی امره ترکیه، از سوی اتحادیه جهانی کشتی با محرومیت روبرو می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، درگیری و زد و خورد شدید میان محمدرضا مختاری و حریف ترکیه‌ای در جریان رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره در آنتالیای ترکیه، بازتاب گسترده‌ای داشت و اتحادیه جهانی کشتی این موضوع را در دست بررسی قرار داد.

بر همین اساس با توجه به شدت این درگیری، به احتمال فراوان مختاری و حریف ترکیه‌ای با محرومیت از سوی اتحادیه جهانی کشتی روبرو خواهند شد.

مختاری در این مسابقات با شکست امین کاویانی نژاد مدعی اصلی این وزن این شانس را داشت تا با شکست حریف ترکیه‌ای راهی فینال شود و بخت اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات کسب سهمیه المپیک شود اما با این اتفاق هم از مسابقات اخراج شدو هم شانس رسیدن به دوبنده تیم ملی را از دست داد.

با تصمیم کادر فنی، امین کاویانی نژاد به عنوان نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک انتخاب شد و امیر عبدی نفر سوم این رقابت‌ها نیز به دلیل خودداری علی اسکو نایب قهرمان این مسابقات از حضور در مبارزه انتخابی، به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شد.

گله علیرضا دبیر از ورود رییس فدراسیون کشتی ترکیه به درگیری با مختاری

در جریان درگیری فیزیکی میان محمدرضا مختاری و حریف ترکیه ای در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم جام وهبی امره که به اخراج هر ۲ کشتی گیر از مسابقات منجر شد، مسئولان فدراسیون کشتی ترکیه و کادر مربیگری این تیم نیز در اقدامی عجیب و غیر ورزشی وارد تشک کشتی شدند و به سمت مختاری حمله کردند!

از جمله این افراد رییس فدراسیون کشتی ترکیه بود که وارد این معرکه شد و قصد درگیری با مختاری و مربیان ایران را داشت. اقدام عجیب رییس فدراسیون کشتی ترکیه به جر و بحث و یقه گیری او با کادر فنی تیم ملی ایران نیز کشیده شد.

اما پس از این اتفاق، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی گزارش این موضوع را به اطلاع علیرضا دبیر رساند و او نیز گلایه خود را از نحوه مدیریت این اتفاق توسط مسئولان فدراسیون کشتی ترکیه به گوش آن ها رساند و بر پیگیری این موضوع تاکید کرد.

دبیر همچنین در گفتگو با نناد لالوویچ اتفاقات رخ داده در این درگیری را به اطلاع او رساند و از اتفاقات رخ داده ابراز گلایه کرد.

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
کد خبر: 53209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha