دلار در مرز حساس؛قیمت دلار تا کجا سقوط می کند؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد شب گذشته در معاملات پشت خطی، قیمت دلار سه پله با مرز روانی ۴۹ هزار تومان فاصله داشت. از نظر تکنیکالیست‌ها، مرز ۴۹ هزار تومان حمایت مهمی است که با شکست این سطح احتمالا فشار فروش در بازار سکه بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد از نظر تکنیکالیست‌ها، مرز ۴۹ هزار تومان حمایت مهمی است که با شکست این سطح احتمالا فشار فروش در بازار سکه بیشتر می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد شب گذشته در معاملات پشت خطی، قیمت دلار سه پله با مرز روانی ۴۹ هزار تومان فاصله داشت. از نظر تکنیکالیست‌ها، مرز ۴۹ هزار تومان حمایت مهمی است که با شکست این سطح احتمالا فشار فروش در بازار سکه بیشتر می‌شود.

چشم‌انداز اونس طلا نزولی است و آینده دلار هم به اخبار گره خورده است، ولی بررسی نمودار تکنیکالی سکه امامی حرف‌هایی برای گفتن دارد. شاخص قدرت خرید نسبی در بازه روزانه به محدوده زون حمایتی رسیده که از سال ۹۷ تا کنون شتاب نزولی سکه را کم کرده است، ولی سکه امامی حمایت خط روند صعودی خود را در محدوده ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان از دست داده است.

از آذر تاکنون سکه امامی با برخورد به این خط روند به بالا بازگشته بود و این خط روند صعودی تا کنون ۶ بار مانع از نزول سکه شده بود، ولی در آخرین برخورد سکه امامی نتوانست بالای این محدوده بماند و با از دست رفتن حمایت خط روند تا حمایت ۶۱ درصد فیبوناچی تا محدوده ۲۸ میلیون کاهش پیدا کرد.

در حال حاضر حمایت ۶۱ درصد فیبوناچی در محدوده ۲۸ میلیون تومان، مهمترین حمایت سکه است و سکه برای بازپس‌گیری خط روند صعودی باید بالای محدوده ۲۹ میلیون تومان تثبیت شود.

قیمت ارز توافقی و خدماتی

قیمت دلار توافقی امروز یکشنبه ۲۱ خرداد تا ساعت ۱۱ و نیم به ۴۲ هزار تومان رسید. ظهر دیروز دلار توافقی ۴۲ هزار و ۸۰ تومان ارزش داشت و نسبت به دیروز نرخ دلار توافقی ۸۰ تومان کاهش پیدا کرده است.

قیمت یورو توافقی هم با افت ۴۰ تومانی به ۴۵ هزار و ۱۶۰ تومان تنزل پیدا کرد. با این حال یورو خدماتی امروز ۴۵ هزار و ۱۶۰ تومان عرضه می‌شود و نرخ دلار خدماتی ۴۱ هزار و ۹۸۰ تومان به‌ثبت رسیده است.

قیمت انواع ارز تا ساعت ۱۱:۳۰

انواع ارز توافقی و خدماتی

شنبه

امروز

دلار

۴۲ هزار و ۸۰ تومان

۴۲ هزار تومان

یورو

۴۵ هزار و ۲۰۰ تومان

۴۵ هزار و ۱۶۰ تومان

دلار

۴۲ هزار و ۸۰ تومان

۴۱ هزار و ۹۸۰ تومان

یورو

۴۵ هزار و ۲۰۰ تومان

۴۵ هزار و ۱۶۰ تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۲۱ خرداد با رشد ۹ هزار تومانی به دو میلیون و ۳۲۷ هزار تومان رسید. همزمان قیمت سکه گرمی با رشد ۱۵۰ هزار تومانی به شش میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد.

ربع‌سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان فروخته شد که به‌معنی رشد ۷۵ هزار تومانی آن نسبت به ظهر دیروز است. با این حال قیمت سکه امامی، سکه تمام بهار آزادی و نیم سکه درقیاس با روز گذشته کاهش پیدا کرده است.

قیمت سکه امامی با افت ۶۰ هزار تومانی به ۲۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان رسید. سکه تمام‌بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان یعنی ۱۰۰ هزار تومان کمتر از دیروز فروخته شد و نرخ فروش نیم سکه از ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۱۵ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان رسید.

قیمت انواع طلا و سکه تا ساعت ۱۱:۳۰

طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

شنبه

امروز

طلا ۱۸ عیار

دو میلیون و ۳۱۸ هزار تومان

دو میلیون و ۳۲۷ هزار تومان

امامی

۲۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

۲۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان

طرح قدیم

۲۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان

۲۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

نیم‌سکه

۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

۱۵ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان

ربع‌سکه

۱۰ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان

۱۰ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان

یک گرمی

شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

شش میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 43609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha