پخش زنده فینال اول لیگ برتر هندبال / سپاهان - شهید شاملی کازرون ساعت ۱۶:۰۰ + نتیجه نهایی

اولین دیدار از فینال لیگ برتر هندبال امروز برگزار خواهد شد و دو تیم سپاهان و شهید شاملی کازرون مصاف حساسی را برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های هندبال سپاهان و شهید شاملی کازرون دوشنبه یکم خردادماه_ در نخستین بازی فینال لیگ برتر هندبال از ساعت ۱۶ مقابل یکدیگر به میدان رفتند.و نهایتا فولاد مبارکه سپاهان 36 بر 27 به برتری رسید، این دو تیم سال گذشته هم در فینال لیگ برتر هندبال با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان سپاهان قهرمانی را به دست آورد و دو تیم مجور حضور در جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوردند.

لینک پخش زنده بازی هندبال سپاهان و شاملی کازرون

تیم هندبال سپاهان برای این فصل از رقابت‌ها با حفظ بازیکنان سال گذشته خود و اضافه کردن دو بازیکن جدید تیم خود را تقویت کرد و در اواخر فصل با وجود اینکه نتایج خوبی کسب کرده بودند، اما وسلین وویویچ سرمربی تیم هندبال ایران راهم به کادر خود اضافه کردند تا برای بازی‌های آسیایی با آمادگی بیشتری در مسابقات ظاهر شوند. در نهایت طلایی پوشان با کسب ۱۸ پیروزی، یک تساوی، یک شکست و ۳۷ امتیاز به فینال رقابت‌های لیگ برتر هندبال صعود کردند.

در آن طرف میدان هم شهید شاملی کازرون هم با تغییراتی که در کادرفنی و بازیکنان داشت، عملکرد خوبی در این رقابت‌ها از خود نشان داد. شاگردان مسعود ظهرابی با ۱۷ پیروزی، یک تساوی، دو شکست و ۳۵ امتیاز به فینال لیگ برتر هندبال راه پیدا کردند.

فینال زیبایی را با سپاهان تماشا می‌کنید

علی رحیمی دروازه‌بان ملی‌پوش تیم هندبال شهید شاملی کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با دیدار با سپاهان، اظهار کرد: قطعاً در فینال لیگ برتر هندبال بازی قشنگی با سپاهان خواهیم داشت، دو تیم قدرتمند هستند، بازیکنان ملی‌پوش و با تجربه خوبی دارند که به نظر من هر تیمی بتواند از تمام ظرفیت بازیکنان و تجربه‌اش استفاده کند، پیروز خواهد شد.

وی ادامه داد: در ۱۰ روز گذشته تمرینات خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم دست پر از فینال برگردیم. به خاطر شرایط تیم ملی، لیگ طولانی را داشتیم، اما به همراه سپاهان فینالیست لیگ شدیم. در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هندبال بازیکنان خوب در همه تیم‌ها پخش شده بودند که باعث جذابیت مسابقات شده بود.

پخش زنده فینال اول لیگ برتر هندبال / سپاهان - شهید شاملی کازرون ساعت ۱۶:۰۰

میزبانی ایران و اصفهان در آسیا بازتاب خوبی خواهد داشت

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم هندبال شهید شاملی کازرون با بیان اینکه سال گذشته با خستگی به فینال رسیدیم، تصریح کرد: برای فینال سال گذشته پروازی که از کازرون به تهران داشتیم کنسل شد و در مسابقه خستگی سفر همراه ما بود و در بازی اول نتوانستیم عملکرد خود را به نمایش بگذاریم. امسال سپاهان بازیکنان بیشتری جذب کرده و همین باعث قشنگی فینال خواهد شد.

رحیمی در خصوص مسابقات جام باشگاه‌ها هندبال آسیا، گفت: رویداد مهمی را پیش رو داریم، این رقابت‌ها به دیده شدن بیشتر هندبال کمک می‌کند زیرا باشگاه‌های عربی بازیکن خارجی دارند و باشگاه‌های ایرانی هم بازیکن خارجی اضافه خواهند کرد. بعد از سال‌ها ایران و اصفهان میزبانی گرفته که قطعاً بازتاب خوبی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بازیکنی به تیم ما اضافه نشده است، اضافه کرد: سالن ۲۵ آبان را از نزدیک ندیدم، اما باتوجه به شناختی که از سپاهان دارم بهترین شهر برای برگذاری این مسابقات اصفهان است.

راند اول الکلاسیکوی هندبال ایران/ سپاهان و شهید شاملی به دنبال کسب عنوان قهرمانی

ما و کازرون کری‌های خاص خودمان را در هندبال داریم

سعید پورقاسمی بازیکن تیم هندبال سپاهان در رابطه با فینال لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: بازی خوبی خواهد بود، دو تیم کری خوانی‌های خاص خود را دارند. تکرار قهرمانی از قهرمان شدن سخت‌تر است که ما برای آن می‌جنگیم، تیم کازرون هم برای کسب قهرمانی وارد زمین می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط تیم ماخوب است، بازیکنان تمرینات فشرده و فنی را پشت سر گذاشتند، امیدواریم تاکتیک‌های جدیدی که وویویچ گفته را در زمین اجرا و خواسته‌های این مربی را برآورده کنیم. بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف پخش شدند که سطح لیگ ما در این فصل بالا رفته بود، اما برخی تیم‌ها هم بودند که به دلیل مشکلات مالی بازیکن از دست دادند یا منحل شدند. جوانان خوبی در لیگ برتر هندبال کشف شدند که به لیگ ما کمک می‌کنند.

مسابقات آسیایی برای تیم‌های عربی از اهمیت بالایی برخوردار است

بازیکن تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه کازرون نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته است، تصریح کرد: تیم ما با وجود اینکه سال گذشته قهرمان شد، اما باشگاه به دنبال تقویت تیم بود که دو بازیکن برای این فصل به جمع ما اضافه شدند و سرمربی تیم ملی هندبال هم هدایت سپاهان را برعهده گرفت. تیم کازرون هم با تغییراتی که در کادرفنی و بازیکنانش داشته نسبت به ساله گذشته تقویت شده است.

راند اول الکلاسیکوی هندبال ایران/ سپاهان و شهید شاملی به دنبال کسب عنوان قهرمانی

پورقاسمی در خصوص مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، گفت: این رقابت‌ها برای تیم‌های عربی از اهمیت بالایی برخوردار است، بازیکن سطح اول اضافه کردند و خرج زیادی داشته‌اند. باتوجه به اینکه میزبان هستیم، قصد داریم از آبروی خود و باشگاه دفاع کنیم. چند بازیکن خارجی به جمع ما اضافه خواهند شد تا با قدرت بیشتر در این مسابقات حاضر شویم.

وی ادامه داد: سالن ۲۵ آبان کاملاً حرفه‌ای برای هندبال تجهیز شده است که بابت تلاش‌ها برای هندبال از باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم. میزبانی مسابقات آسیایی و حضور هواداران در سالن باعث می‌شود عملکرد بهتری داشته باشیم.

۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 42888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha