شکست تیم ملی هندبال دختران جوان ایران مقابل چین در اولین گام آسیا

دختران هندبال ایران در اولین دیدار خود از مسابقات قهرمانی آسیا جوانان مقابل چین شکست خوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی هندبال دختران ایران در نخستین دیدار خود از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقابل چین به میدان رفت که در پایان این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۲۹ شکست خورد.

شاگردان محمدخانی در این مسابقات در گروه B با هند، ازبکستان، چین و چین تایپه هم‌گروه هستند و فردا شنبه در دومین دیدار خود از مرحله گروهی از ساعت ۹:۳۰ باید به مصاف ازبکستان بروند.

در گروه مقابل نیز تیم‌های هنگ کنگ، قزاقستان، کویت، ژاپن و کره حضور دارند.

مسابقات قهرمانی آسیا جوانان از ۹ تا ۱۸ تیر به میزبانی هنگ کنگ برگزار می‌شود. در این مسابقات تیم‌ها در مرحله مقدماتی در دو گروه رقابت می‌کنند و دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهند شد. مرحله نیمه نهایی ۱۶ تیر و رده‌بندی و فینال این دوره از مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا روز ۱۸ تیر برگزار خواهد شد. مسابقات برای مشخص شدن رده‌های پنجم تا هشتم نیز ۱۷ تیر برگزار خواهد شد.

فاطمه مریخ، الناز یارمحمد توسکی، مائده عشاق، آرزو بهمئی، سعیده غضنفری، صبا زنگنه، نگین رحمانی، هانیه شاه‌ویسی، نسترن فراهانی، راحله اعتمادی‌پور، الهه نیکان، زهرا فتوتی، آسمان بدوی، هستی دخایی، آسنا شجاعی، زهرا افشاری و محدثه شبانی کوهبانانی ۱۷ بازیکن تیم ملی ایران در قهرمانی آسیا هستند.

مریم رضائیان به عنوان سرپرست، غلامعلی اکبرآبادی به فنوان مدیرفنی، فاطمه محمدخانی و سیده مریم فخری به فنوان مربی و مهدیه کنگرانی فراهانی به عنوان فیزیوتراپ اعضای کادرفنی را تشکیل می‌دهند.

۵ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مقدونیه شمالی را کسب خواهند کرد. تیم ملی دختران جوان ایران در دوره قبلی این مسابقات دوم شد و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد.

۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 44304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha