پخش زنده بازی استقلال - تراکتور ؛ امروز پنج شنبه ساعت  ۱۸:۰۰ + لینک پخش

دیدار تیم های استقلال و تراکتور در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور امروز راس ۱۸:۰۰ در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی استقلال و تراکتور از شبکه ورزش سیما

برنامه کامل و جدول رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ به همراه نتایج

تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه، در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف همدیگر می‌روند.

جدال استقلال و تراکتور از لحاظ جدول حساسیت چندانی نخواهد داشت، چرا که برد و باخت در جایگاه هیچ کدام از تیم‌ها تغییری ایجاد نمی‌کند، اما این موضوع باعث نشده که حساسیت‌های این مصاف کلاسیک کم شود، جدال تراکتور و استقلال همواره در طول تاریخ برای هواداران این دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است و این دیدار هم از این قائله مستثنا نیست

خمس به دنبال انتقام جام‌حذفی، ساپینتو در پی پایانی خوش!

دو تیم در طول فصل جاری، دو بار رودرروی هم قرار گرفته‌اند که یک دیدار با برتری تی‌تی‌ها و دیگری با پیروزی استقلال به اتمام رسیده است.

تراکتور و استقلال ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱، در چارچوب هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ‌برتر در هوای سرد تبریز به مصاف هم رفتند که این جدال با برتری دو بر صفر تی‌تی‌ها خاتمه یافت.

هر دو گل این بازی توسط محمد قنبری به ثمر رسید تا وینگر جوان تی‌تی‌ها برای اولین بار با پیراهن این تیم دبل کند.

شش روز بعد، دو تیم در مرحله نخست مسابقات جام‌حذفی فوتبال در آزادی مقابل هم صف‌آرایی کردند که این مسابقه جنجالی در نهایت با پیروزی دو بر یک آبی پوشان پایتخت به اتمام رسید تا سرخ‌پوشان دیار آذربایجان از جام شگفتی‌ها خداحافظی کنند.

گل اول بازی توسط رضا اسدی روی پاس گل محمد آقاجانپور به سود تی‌تی‌ها به ثمر رسید اما دو گل کوین یامگا از روی پنالتی‌های بحث برانگیزی که در این دیدار اعلام شد، سند صعود استقلال به مرحله بعدی جام حذفی را امضا کرد.

اکنون خمس و شاگردانش با فرمی ایده‌آل و با فراغی بال پس از قطعی شدن جایگاه چهارمی خود در جدول رده‌بندی به تهران سفر می‌کنند تا جهت انتقام‌جویی از استقلال به دنبال شکست این تیم باشند.

از طرفی ریکاردو ساپینتو و تیمش، می‌خواهند با پیروزی در این دیدار و با شرایط روحی بهتری، خود را آماده دیدار برابر نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کنند و باید دید در پایان این مسابقه و تقابل تفکرات خمس و ساپینتو، نتیجه باب میل کدام گروه از هواداران تراکتور و استقلال خواهد بود.

مردان مشترک استقلال و تراکتور

در اردوی استقلال بازیکنانی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را در کارنامه دارند و پیمان بابایی مهاجم تبریزی آبی‌پوشان پایتخت برای سومین بار با پیراهن تیمی غیرتبریزی مقابل تراکتور پا به میدان خواهد گذاشت.

جدایی بابایی از تراکتور بسیار پرحاشیه و بحث‌برانگیز بود، از طرفی این مهاجم در دو بازی اخیر برابر تیم سابقش موفق به گلزنی نشده و در آخرین بازی های تیمش نیز معمولاً نیمکت نشین بوده است و حالا باید دید آیا ساپینتو به مهاجم ۲۹ ساله خود در این بازی، میدان خواهد داد یا خیر.

علاوه بر بابایی، سعید مهری نیز دیگر بازیکن تبریزی استقلال محسوب می‌شود که در ازای جذب حسین پورحمیدی به جمع آبی‌های پایتخت پیوست و اکنون باید در برابر تیم سابقش به میدان برود.

در بین تراکتوری‌ها نیز سید محمد حسینی، در اردوی پیش فصل استقلال شرکت کرد اما یکباره سر از تراکتور در آورد و پس از اضافه شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به جمع آبی‌ها در لیست خروجی استقلال قرار گرفت و اکنون باید برای اولین بار در آزادی با پیراهن تراکتور در برابر استقلال به میدان برود.

تاریخچه رویارویی های لیگ‌برتری دوتیم

تیم‌های استقلال و تراکتور در طول ادوار مختلف لیگ‌برتر، تاکنون ۲۹ بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که ۱۱ بازی با پیروزی استقلال و ۱۰ دیدار با برتری تی‌تی‌ها همراه بوده و همچنین هشت مسابقه با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است.

در مجموع این بازی‌ها ۷۲ گل رد و بدل شده که سهم تی‌تی‌ها ۳۴ و سهم استقلالی‌ها ۳۸ گل بوده و بهترین برد تراکتور در این دیدارها با نتیجه چهار بر یک در دور چهاردهم لیگ‌برتر و بهترین برد استقلال با نتیجه چهار بر صفر در دور نخست لیگ‌برتر رقم خورده است.

تراکتوری‌ها این فرصت را دارند که تعداد بردهای خود را در رقابت‌های لیگ‌برتر با استقلال برابر کنند و باید دید آیا عصر پنجشنبه شاهد این اتفاق و پیروزی شاگردان خمس در ایستگاه پایانی مسابقات لیگ‌برتر خواهیم بود یا خیر.

نگاهی به جایگاه دوتیم در جدول

این بازی از حیث جدول حساسیت چندانی ندارد و برد و باخت تاثیری بر روی جایگاه دوتیم نخواهد داشت، تراکتوری‌ها با پیروزی هفته گذشته خود شمار امتیازات خود را به عدد ۵۲ رساندند تا قرارگیری در جایگاه چهارم را قطعی کنند، استقلالی‌ها نیز با ۵۹ امتیاز در رده سوم قرار دارند.

حالا باید دید که مصاف تفکرات پاکو خمس اسپانیایی و ریکاردو ساپینتو پرتغالی در آخرین سکانس از بیست‌ودومین دوره برگزاری رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال چه نتیجه‌ای را به ارمغان خواهد آورد.

بغض استقلال با گلباران تراکتور ترکید! استقلال ۷ - ۱ مس رفسنجان + فیلم خلاصه بازی

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۲
کد خبر: 42700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • احسان IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      11 1
      عالی
    • Arad and amir hosein ghafari IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      5 0
      استقلال ... صلوات محمدیییییی
    • Ghafari Ziba IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      4 1
      هیچی