پخش زنده مسابقات والیبال قهرمانی جام باشگاههای آسیا / گاز جنوبی عراق - شهداب یزد، امروز ساعت ۱۴:۳۰

گاز جنوبی عراق و شهداب یزد از رقابت‌های والیبال جام باشگاه های آسیا امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رقابت های والیبال باشگاه های قهرمانی آسیا ازامروز در بحرین آغاز خواهد شد. تیم والیبال شهداب یزد به عنوان نماینده والیبال کشورمان در این رقابتها حضور دارد.

برای تماشای زنده بازی گاز جنوبی عراق و شهداب یزد اینجا کلیک کنید

یزدی ها اخیرا سعید معروف را به جمع خود اضافه کرده اند تا در رقابت با تیم های آسیایی بار دیگر قدرت بلا منازع خود را به نمایش بگذارند.حریف تیم شهداب یزد، تیم والیبال گاز عراق استتیم گاز عراق بعد از کسب قهرمانی در لیگ والیبال باشگاه های عراق، در جهت تقویت تیمش چند بازیکن خارجی را به مجموعه تیمی خود اضافه کرده است.دراین میان پشت خط زن صربستان وعبداله دریافت کننده ازترکیه را با خود به بحرین آورده است.

در این مسابقات وطبق قوانین هر تیم می تواند از وجود دو بازیکن خارجی استفاده کند.

تیم قهرمان، راهی مسابقات باشگاه های جهان خواهد شد. تیم شهداب یزد، در شرایطی گام به این بازیها گذاشته است که از میدان منامه به دنبال راهیابی به مسابقات جهانی است.

نماینده والیبال کشورمان بعد از دیدار با تیم گاز عراق، طی روزهای دوشنبه وسه شنبه با افغانستان و چین تایپه دیدار خواهد کرد.

باشگاه شهداب یزد ، در رشته والیبال سرمایه گذاری درستی را به کار گرفته که حاصل این اندیشه درست، تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ در والیبال کشور است،استفاده و به کار گیری از سعید معروف در ترکیب تیم خود به دلیل استفاده از سرمایه های داخلی است تا چهره این تیم را به یک تیم کاملا وطنی تبدیل سازد.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 42558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha