فرانکفورتی ها با غایب بزرگ برابر ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا / ساعت ۲۳:۳۰ امشب + لینک پخش زنده

ناپولی و آینتراخت فرانفورت امشب در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا با هم مصاف خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه‌شب با برگزاری دو دیدار به پایان خواهد رسید که در دیگر دیدار چهارشنبه‌شب ناپولی در خانه به دیدار اینتراخت فرانکفورت خواهد رفت.

راندال کولو موانی، مهاجم فرانکفورت، در بازی رفت اخراج شد و قهرمان لیگ اروپا برای جبران شکست خانگی دو بر صفر در ناپل بهترین بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت. آنها می‌توانند از تنها پیروزی خارج از خانه قبلی خود برابر ناپولی در جام یوفا ۹۵-۱۹۹۴ الهام بگیرند. باید توجه داشته باشند که میزبان آنها در هر سه بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل پیروز شده است.

لینک پخش زنده بازی ناپولی و آینتراخت فرانکفورت امروز

ترکیب‌های احتمالی

ناپولی: مرت، دی‌لورنزو، امیر رحمانی، کیم مین جائه، اولیورا، زامبو آنگوئیزا، لوبوتکا، زلنسکی، لوزانو، اوسیمن و خویچکا کواراتسخلیا

اینتراخت فرانکفورت: کوین تراپ، هاسبه، ان‌دیکا، توتا، کنائوف، روده، ساو، ماک، ماریو گوتسه، دائیچی کامادا و بوره

محروم: کولو موانی

راهنمای فرم

ناپولی

فرم (همه مسابقات): برد، برد، برد، برد، باخت، برد
رتبه: اول در سری آ

فرانکفورت
فرم (همه مسابقات): باخت، برد، باخت، باخت، مساوی، مساوی
جایگاه آنها: ششم در بوندسلیگا، حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان

ناپولی با اختلاف بهترین تیم ایتالیایی سال‌های اخیر بوده است که با خیال راحت در راس جدول سری آ قرار دارد و بنابراین می‌تواند روی لیگ قهرمانان تمرکز کند. لوچیانو اسپالتی می‌تواند بهترین ترکیب خود را وارد میدان کند تا مطمئن شود که کار انجام شده و صعود قطعی شده است.

در طرف مقابل اینتراخت اکنون سه بازی بدون برد دارد و سه بازی از پنج بازی اخیر را باخته است. برای قهرمان فصل قبل لیگ اروپا شرایط خوب پیش نرفته است. با این حال، هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که گلاسنر، سرمربی تیم، سیستمش را تغییر دهد. مطمئناً با از دست دادن کولو موانی اوضاع برای تیم آلمانی پیچیده خواهد شد. او در حال حاضر با ۱۱ گل و ۱۳ پاس گل موثرترین بازیکن بوندسلیگاست.

آنچه مربیان گفتند

لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی: ما باید آرام بمانیم؛ بسیار آرام. بازی دوم هنوز باقی مانده است. بزرگترین دشمن ما این است که فکر کنیم کار تمام شده است.

اولیور گلاسنر، سرمربی فرانکفورت: ما هنوز فرصت داریم، شانس زیادی نداریم ولی هنوز هم می‌توانیم از این شانس استفاده کنیم. ما به عنوان جهانگرد به ناپولی نمی‌رویم. اگر گل اول را به ثمر برسانیم، امیدوار خواهیم شد.

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 40401

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha