ببینید: ضرب و شتم دختر دانش‌ آموز اصفهانی به خاطر حجاب؟

ظهر روز گذشته در دعوای دو دانش آموز در محله خانه اصفهان پس از تعطیلی مدرسه مادر یکی از دانش آموزان در دفاع از فرزندش وارد مشاجره می شود و او را هل می‌دهد. همان موقع با حضور عوامل پلیس این مادر بازداشت می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، از صبح دیروز فیلم و تصاویری از یک دختر خردسال با صورت خونی در فضای مجازی پخش شده است.

روابط عمومی پلیس استان اصفهان در این زمینه گفت: ظهر روز گذشته در دعوای دو دانش آموز در محله خانه اصفهان پس از تعطیلی مدرسه مادر یکی از دانش آموزان در دفاع از فرزندش وارد مشاجره می شود و او را هل می‌دهد.

ظهر دیروز با حضور عوامل پلیس این مادر بازداشت می شود و الان با قرار وثیقه آزاد است. با توجه به اینکه پرونده وارد پروسه قضایی شده مقامات قضایی در این باره اظهار نظر خواهند کرد.

مادر این دختر نیز اعلام کرد: ظهر روز گذشته قبل از این که من در مقابل مدرسه محجوب در خیابان گلخانه فرزندم حاضر شوم مادر یکی از دانش آموزان مدرسه دیگری در همان منطقه تحصیل فرزندم را هل داده و سر دخترم به زمین خورده است و زمانی که من به مدرسه رسیدم پلیس این فرد را بازداشت کرده و به همراه خود به کلانتری برده بود.

وی تشریح کرد: دختر من ۹ ساله و دانش آموز کلاس چهارم دبستان است. او تاکید کرد حال دخترم خوب است اما بینی او جراحت برداشته و ما پیگیر طی مراحل درمانی او هستیم.

پدر این دانش آموز نیز گفت: درخواست ما از مقامات قضایی برخورد با این خانم است که دانش آموز خردسال را مورد آزار قرار داده است.

برخی کاربران مجازی آسیب دیدگی این دختربچه را به موضوع حجاب ربط دادند که این ادعا با توجه به سن این دختر دور از ذهن است اما پیگیری‌ها ادامه دارد.

دادستان اصفهان: ماجرای دختر دانش‌آموز اصفهانی ارتباطی با حجاب ندارد

دادستان اصفهان درباره ماجرای انتشار فیلمی از دختر دانش‌آموز اصفهانی با صورت خون‌آلود گفت: در بررسی و تحقیقات به عمل آمده در پرونده قضایی آنچه مشخص شده این است که اختلاف دو دختر بچه منجر به ورود والدین آن‌ها شده و منجر به ضرب و جرح دختر خانمی شده است.

سید محمد موسویان دادستان اصفهان در گفت‌وگویی با اشاره به انتشار فیلمی از دختر دانش‌آموز اصفهانی باصورت خون‌آلود در فضای مجازی اظهار کرد: در بررسی و تحقیقات به عمل آمده در پرونده قضایی آنچه مشخص شده این است که اختلاف دو دختر بچه منجر به ورود والدین آن‌ها شده و منجر به ضرب و جرح دختر خانمی شده است.

وی افزود: پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است و ارتباطی به حجاب ندارد و آنچه در فضای مجازی منتشر شده منطبق بر واقعیت نیست.

موسویان ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این اتفاق بعد از تعطیلی مدرسه اتفاق افتاده و پرونده در حال رسیدگی است و شخصی که دختر بچه را مورد ضرب و جرح قرار داده تحت کفالت آزاد است.

۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 39637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      1 5
      سلام تیتر خبر را آیا کمی بد نزدید دختر توسط مادرش کتک خورده خارج مدرسه به حجاب چه مربوط مادر بی رحم عصبی ولی اذهان عموی رو خراب میکنید
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      1 1
      در این خبر یک خانم دیگه کتک زده نه مادرش احتمالا برخی از دوستان خبر دقیقی دارند!
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      2 2
      خدا عذاب آنهایی که مسیله اسلامی حجاب را بازیچه مسایل سیاسی کردند زیاد کنه وای بر آنها از عذاب خدا انتقام سخت خدا درکمین انهاست