ببینید: کشف حجاب و رقص مختلط در پیست اتومبیلرانی آزادی؛ رئیس فدراسیون استعفا می‌دهد؟

بزرگترین همایش فراگیر خودروهای کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی محلی برای هنجارشکنی شد که انتظار می‌رود وزارت ورزش برخوردی قاطع با عاملان بروز آن داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از تسنیم، روز جمعه ۱۹ خرداد از سوی کمیته کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مراسمی تحت عنوان «بزرگترین همایش فراگیر خودروهای کلاسیک» در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در آن اتفاقات تأسف‌آور و هنجارشکنی‌های زیادی صورت گرفت.

فیلم این هنجار شکنی را ببینید:
 

سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این باره نوشته بود: «همایش فراگیر و همگانی خودروهای کلاسیک عصر امروز ۱۹ خرداد ماه، با حضور بیش از ۱۶ هزار شرکت‌کننده و ۱۲۰۰ خودروی کلاسیک برگزار شد. علاقه‌مندان از سراسر کشور در این همایش بزرگ حضور داشتند و از خودروهای با قدمت بیش از ۳۰ سال بازدید کردند. در حاشیه این همایش سامان قنبری‌زاده قهرمان رشته حرکات نمایشی به انجام حرکات نمایشی با موتور پرداخت که مورد توجه جوانان قرار گرفت».

سایت فدراسیون اما هیچ اشاره‌ای به اتفاقات رخ داده نکرده است. در حالی که انتظار می‌رود در مراسم‌هایی که از سوی فدراسیون برگزار می‌شود، شئونات اسلامی رعایت شود، اما در این مراسم انواع و اقسام ناهنجاری‌ها رخ داد؛ از حضور بی‌حجاب برخی بانوان تا «دی‌جی» زن.
ببینید: کشف حجاب و رقص مختلط در پیست اتومبیلرانی آزادی؛رئیس فدراسیون استعفا می دهد؟

اینکه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی دقیقاً چه پروتکل‌هایی را برای برگزاری این همایش در نظر گرفته بود پرسش مهمی است که در وهله اول مازیار ناظمی رئیس فدراسیون باید به آن پاسخ دهد. رئیس فدراسیون باید بر اجرای این همایش نظارت می‌کرد نه اینکه هر آنچه که نباید اتفاق بیفتد، رخ دهد. مگر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی آگاه به قوانین و مقرارت نیست و زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران فعالیت نمی‌کند؟

در کنار این موضوع، وزارت ورزش و جوانان نیز باید پاسخگو باشد. چگونه ممکن است در یک مجموعه دولتی، چنین اتفاقی رخ دهد آنهم در حالی که زیرمجموعه وزارتخانه، متولی برگزاری آن است؟

براساس این گزارش، وزیر ورزش و جوانان امروز بر پیگیری این موضوع تأکید کرده بود، اما انتظار می‌رود چنین مسئله‌ای مشمول گذر زمان نشده و در سریع‌ترین زمان ممکن با خاطیان این ناهنجاری برخورد شود.

همین چند وقت پیش بود که پس از ناهنجاری صورت گرفته در مسابقه دوومیدانی در استان فارس، وزارت ورزش به سرعت واکنش نشان داد و در نهایت کار به استعفای هاشم صیامی رئیس فدراسیون کشیده شد. این انتظار از وزارت ورزش وجود دارد که در قبال مسائل، برخوردی یکسان داشته و پیگیر ناهنجاری رخ داده در مجموعه آزادی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی باشد.

۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
کد خبر: 43837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha