جزئیات پلمپ یک رستوران و داروخانه به دلیل بدحجابی

فارس نوشت: یک کافه رستوران در محدوده میدان قصردشت شیراز به علت رواج کشف حجاب و عدم رعایت قوانین و شئونات اخلاقی و اسلامی با دستور مقام قضایی پلمب شد. پیش‌تر، محبی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس نیز پلمپ یک کلینیک دندانپزشکی به همین علت در شیراز خبر داده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد محبی‌پور همچنین از ادامه بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از سطح ادارات و اصناف خبر داده و تاکید کرده بود: تعطیلی یک کسب و کار هرچند کوتاه و موقت مطلوب نیست اما هنگامی که قوانین و شرع مقدس زیر پا گذاشته می‌شود، حاکمیت جهت صیانت از حریم اجتماعی و فرهنگی جامعه ناگزیر به اعمال قانون می‌گردد.

امروز فرمانده انتظامی شهرستان ری هم از پلمب واحد صنفی داروخانه به دلیل کشف حجاب عامدانه در شهرری، خبر داد. سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی انتشار تصاویر ضدفرهنگی از متصدیان یک واحدصنفی داروخانه مستقر در بازار شهرری موضوع سریعاً در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت. پس از انجام هماهنگی‌های لازم، ماموران به محل اعزام و حسب دستور مقام قضائی این واحد صنفی داروخانه به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد. با توجه به تشکیل پرونده قضایی برای این واحد صنفی متخلف، بدون شک با متخلفین آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

سردار جلیلیان در پایان گفت: پلیس ری با صنوفی که با اقدامات خود، معاندین را همراهی کنند و ارزش‌های دینی و اخلاقی جامعه را زیر پا بگذارند، بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهد کرد و با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.

۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸
کد خبر: 39604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • من IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      0 2
      رهبر عزیز شما یه هفته پیش فرمودید این دختران کم حجاب دختران خود ما هستند