بازداشت ۹۰ نفر در بوستان‌های قم به دلیل بدحجابی

معاون دادستان قم ایجاد امنیت در بوستان‌ها را یک مطالبه مردمی خواند و گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت و سالم‌سازی بوستان‌ها، از ابتدای تابستان ۹۰ نفر از هنجارشکنان و مزاحمین خانواده‌ها دستگیر و ده خودرو توقیف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد روح‌الله مسلم خانی معاون دادستان قم در گفت‌وگویی خبری از آغاز طرح ارتقای امنیت و سالم سازی بوستان‌ها بالاخص ‌بوستان‌های بزرگ شهر در تابستان امسال خبر داد و اظهار داشت: در راستای تأمین نظم و امنیت عمومی و بهره مندی خانواده‌ها از بوستان‌ها در ایام فراغت، در کنار اجرای برنامه های فرهنگی متنوع از سوی قرارگاه ۱۹ دی در سطح بوستان ها، با هرنوع هنجار شکنی در بوستان ها وفق قانون و با قاطعیت برخورد می شود و این طرح تاآخر تابستان در بوستان های هدف اجرا خواهد شد.

معاون دادستان قم ایجاد امنیت در بوستان‌ها برای حضور خانواده‌ها را یک مطالبه مردمی خواند و بیان داشت: از ابتدای اجرای این طرح از آغاز تابستان با دستورات قضایی ۹۰ نفر از هنجارشکنان و مزاحمین خانواده ها توسط ضابطین قضایی دستگیر و ۱۰ خودرو توقیف شده است و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد.

این مقام قضایی با هشدار به افرادی که قصد هنجارشکنی و سلب آسایش عمومی در سطح بوستان ها را دارند، بر حمایت قاطع قضایی از اقدامات ضابطین در برقراری نظم و امنیت و برخورد با هرنوع هنجارشکنی تاکید کرد.

مسلم خانی در پایان ابراز امیدواری کرد: باحضور متولیان و نهادهای فرهنگی و نظارت ضابطین با دستور قضایی و همراهی و مشارکت مردم، بوستان ها محل امنی برای حضور خانواده ها در تابستان باشد.

۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۹
کد خبر: 44417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha