فوری:برخورد با زنان بی حجاب آغاز شد/ استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور

سخنگوی فراجا اعلام کرد: پلیس با استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده در سراسر کشور با آن دسته از کسانی که متأسفانه بدون توجه به تبعات و عواقب پوششِ خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی خود اصرار دارندبرخورد قانونی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد سخنگوی فراجا از استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت‌ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی‌های اجتماعی اصرار دارند، خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا گفت: پلیس در پی مطالبات مردمی و خواستگاه گروه‌ها و نهادهای مختلف اجتماعی و همچنین تأکید ریاست محترم جمهور و قوه قضائیه در چارچوب قانون به منظور بسط و گسترش امنیت عمومی و تحکیم بنیان خانواده ضمن تقدیر و تشکر از قاطبه دختران و بانوان کشور عزیزمان ایران که با رعایت هنجارهای اجتماعی و پوشش متعارف بر آرامش روانی جامعه کمک می‌کنند، از یوم جاری با استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده در سراسر کشور ضمن انجام ماموریت‌های متعدد پلیسی ناگزیر با آن دسته از کسانی که متأسفانه بدون توجه به تبعات و عواقب پوششِ خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی خود اصرار دارند ضمن انذار و تذکر در صورت عدم تمکین از دستورات پلیس برخورد قانونی و آنان را به دستگاه قضائی معرفی خواهد کرد.

سخنگوی فراجا افزود: انتظار می‌رود از همگان به ویژه دختران فهیم کشورمان که آینده این مرز و بوم به وجود آنان متکی است با حفظ حرمت پوشش و رعایت هنجارهای پذیرفته شده به انسجام اجتماعی و امنیت عمومی جامعه یاری رسانند و فرصت خدمت بیشتر را برای مأموران انتظامی به جهت دیگر مأموریت‌های عدیده و حیاتیِ پلیس فراهم نمایند.

۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 44925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      1 0
      چرا سراغ دزدان نمی روید؟
    • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      1 0
      قول صد در صد به شما می دهیم ای مسوولین بی فکر شما هرگز نخواهید توانست از این راه مساله تان را حل کنید...
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      0 0
      آقایان چرا پاسخی برای این حجم از نابسامانی اقتصادی بصورت ضرب الاجل نشان نمی دهید؟ اگر آدمهای درستی هستید، مشکل معیشت مردم، اجاره خانه و ... و... و... را حل کنید