پزشک تیم به خاطر اسپری لیدوکائین کتک خورد + عکس

محمد الشناوی، کاپیتان و دروازه‌بان الاهلی مصر در جریان بازی تیمش مقابل الهلال سودان، با پزشک تیم حریف درگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیدار الاهلی و الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آفریقا با برتری الهلال به پایان رسید. تک‌گل این مسابقه در دقیقه ۵۳ ردی اشتباه مهلک محمد الشناوی، دروازه‌بان الاهلی، توسط مکابه لیلیبو به ثمر رسید تا الهلال با ۳ امتیاز به رتبه دوم گروه B صعود کند.

محمد الشناوی که پس از این اشتباه تحت فشار قرار گرفته بود، در شرایطی که تنها ده دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود، زمانی که پزشک تیم حریف برای مداوای بازیکن مصدوم الهلال وارد زمین شد، با او درگیر شد.

این درگیری به‌حدی بالا گرفت که بازیکنان دو تیم با توجه به عصبانیت بالای الشناوی برای مهار بحران وارد عمل شدند، اما این مسئله اینجا به پایان نرسید و پس از سوت پایان بازی هم محمد الشناوی با آشفتگی به سمت کادرفنی الهلال رفت و بار دیگر این درگیری بالا گرفت.
1803082

پس از این اتفاقات برخی از منابع خبری از دلیل عصبانیت محمد الشناوی پرده برداشتند و مدعی شدند که دلیل درگیری این بازیکن در بازی الهلال این بود که پزشک الهلال در جریان مشاجره لفظی به صورت محمد عبدالمنعم اسپری بی‌حسی زده و الشناوی هم به دلیل اتفاقی که برای هم‌تیمی‌اش رخ داد ناراحت شد و به همین دلیل تلاش کرد از او در برابر اقدام اشتباه پزشک الهلال دفاع کند.

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 39485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha