بزن بزن عاشقانه قبل از سفر به اسرائیل / دوست جودوکار فرانسوی تبرئه شد

پس از اینکه خبر ضرب و شتم جودوکار فرانسوی توسط دوست پسرش با استناد به توئیت او به یکی از اخبار حاشیه ای جهان ورزش تبدیل شد حالا خبر رسیده که دادگاه ضارب را تبرئه و اعلام کرده که هیچ مدرک مستندی وجود ندارد که نشان دهد این ضرب و شتم از سوی دوست پسر جودکار معروف فرانسوی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ماجرا از جایی شروع شد که مارگاوس پینتو ملی‌پوش جودوی بانوان فرانسه و دارنده مدال‌های نقره جهان ۲۰۱۹ و ۲ طلای اروپا و چندین مدال طلا در رقابت‌های گرنداسلم و گرندپری که برای تیم ملی فرانسه در المپیک توکیو  بازی می کرد در توئیتی جنجالی از ضرب و شتم خود توسط مربی و دوست پسرش خبر داد. 
پینتو در این توئیت گفت که مربی و نامزدم در منزلم با مشت و لگد به من حمله‌ور شد و سرم را چند مرتبه به زمین کوبید، من فریاد می‌زدم که با کمک مردم در حالی که قصد داشت من را خفه کند توانستم از دست او فرار کنم و به خانه همسایه‌ها پناه ببرم. آن‌ها نیز بلافاصله با پلیس تماس گرفتند. بر اثر این حادثه شدیدا دچار جراحت شدم و بینی‌ام شکست. دادگاه نیز حکم بازداشت او را صادر کرد.
خانم پینتو این را هم گفت که : من به خاطر اینکه جودوکار بودم توانستم از دست او فرار کنم، در غیر این‌صورت او قصد کشتن من را داشت. خون زیادی از من کف خانه ریخته شد. من به‌خاطر اینکه جودوکارم توانستم صدایم را به گوش همه برسانم، اما به فکر کسانی هستم که در معرض شکنجه و توهین هستند و صدای‌شان نیز به جایی نمی‌رسد.
اما رسانه های فرانسوی امروز از تبرئه ضارب خبر دادند و اعلام کردند با تصمیم قاضی و چون هیچ مدرک مستندی دال بر ضرب و شتم توسط مربی نبوده است لذا آقای اشمیت که هم شریک عشقی جودکار فرانسوی بوده و هم مربی او آزاد شده است . نکته جالب اینجاست که رسانه های فرانسوی گفته اند این اتفاق در نیمه های شب شنبه و بامداد یکشنبه در منزل خانم پینتو افتاده  جایی که هر دو ورزشکار و مربی برای صرف مشروبات الکلی با هم ملاقات کرده اند. از این گذشته آلن اشمیت قرار بوده فردای همان روز به عنوان سرمربی تیم زنان اسرائیل معرفی شود که گویا برای بررسی همین موضوع و اعلام این خبر به منزل خانم پینتو رفته و قرار بوده از آنجا موضوع توافقش با اسرائیلی ها را رسانه ای نماید که کار به درگیری کشیده شده است. 
ماجرا از جایی جالب می شود که بعد از این درگیری فدراسیون جودو اسرائیل اعلام کرد کلیه تماسهایش با آقای آلن اشمیت را به حال تعلیق در آورده است. 
اما متهم این پرونده هم معتقد است که ادعای خانم پینتو و وکیلش صد در صد دروغ است و هیچ ضرب و شتمی در کار نبوده و این پرونده سازی بر علیه بوده است. آقای اشمیت که خودش هم با کبودی در ناحیه صورت مواجه شده می افزاید : این یک ادعای کاملا دروغ است که قصد دارد به آبرو و شخصیت من آسیب بزند. 
خانم پینتو هم در کنفرانس مطبوعاتی خود ضمن تاکید به انجام ضرب و شتم از طرف اشمیت گفت " حتما باید می مردم تا دادگاه او را تبرئه نکند " وی از اعتراض به رای دادگاه خبر داده و تلاش دارد تا نهادهای مرتبط با دفاع از حقوق زنان را نسبت به این پرونده حساس نماید. 
و آخر از همه اینکه فدراسیون جودوی فرانسه در بیانیه ای شگفتی خود از حکم دادگاه را اعلام کرد .  

۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 22574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha