بزن بزن هرکول‌های ایرانی در راه فرودگاه / زد و خورد اعضای تیم ملی بدنسازی / دو نفر به ایران برنگشتند

حاشیه های فدراسیون بدنسازی تمام شدنی نیست . حالا به لیست قبلی حواشی دردسر ساز ، زد و خورد اعضای تیم ملی پرورش اندام ایران در مسیر فرودگاه اسپانیا را هم اضافه کنید.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفتاد و پنجمین دوره رقابتهای پرورش اندام قهرمانی جهان ۲۰۲۱ به میزبانی شهر سانتاسوسانای اسپانیا به پایان رسید و ملی‌پوشان کشورمان موفق شدند بالاتر از رقبا عنوان قهرمانی جهان را در مجموع تمامی رشته ها از آن خود کنند.

در پایان رقابت های بدنسازی قهرمانی جهان در اسپانیا که با قهرمانی ایران همراه بود، دو ملی پوش پرورش اندام ایران هنگام عزیمت تیم به فرودگاه اسپانیا برای بازگشت به ایران، در اتوبوس با یکدیگر درگیر شدند.

این دو ملی پوش که در یک وزن مشترک در رقابت های جهانی اسپانیا حضور داشتند، در حضور دیگر اعضای تیم شدیدا با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری، آسیب دیدگی و خونریزی از ناحیه سر یکی از آن ها را در پی داشت.

در نهایت این درگیری با ورود رییس فدراسیون و دیگر هم تیمی ها خاتمه پیدا کرد. ورزشکار مضروب نیز پس از بانداژ سر به همراه دیگر ملی پوشان عارم تهران شد.

در همین رابطه خبرگزاری ایسنا نوشته " وی سپس به محض ورود به تهران، توسط ماشین شخصی عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون و به اتفاق پزشک تیم ملی به بیمارستان طالقانی ولنجک منتقل شد و محل آسیب دیدگی در ناحیه سر این ورزشکار ۳ بخیه خورد . در نهایت با گرفتن ام آر آی و سی تی اسکن و تایید سلامت کامل این ورزشکار توسط پزشکان، وی پس از حدود یک ساعت حضور در بیمارستان راهی منزل شد." 
در توجیه دلیل این درگیری گفته می شود در حین برگزاری این مسابقات یکی از قهرمانان با این استدلال که حق او خورده شده است قصد ایجاد حاشیه و درگیری با مسئولان فدراسیون جهانی را داشته که همین امر تبعاتی را برای این عضو تیم ملی داشته است.تبعات اعتراض این عضو تیم ملی در طول مسابقات، هنگام بازگشت ملی پوشان به فرودگاه مشخص می شود و یکی از اعضای تیم با انتقاد از رفتار هم تیمی‌اش با او درگیر می شود و با توسط یک جسم سخت به سر او آسیب جدی وارد می کند.

اما خبر آنلاین در تضاد با آنچه ایسنا از این حادثه روایت کرده نوشته " خونریزی از ناحیه سر برای این ملی پوش شرایط را حاد می کند اما به دلیل حرکت به سمت فرودگاه این فرد به بیمارستان منتقل نمی شود و پس از آنکه بامداد امروز سه شنبه تیم ملی به ایران می رسد او را با آمبولانس به یکی از بیمارستان‌های تهران انتقال می دهند تا تحت مداوا قرار گیرد.از بیمارستانی که این ملی پوش بستری شده کسب اطلاع کردیم که شرایط او به علت خونریزی زیاد وخیم بوده و برای عمل جراحی آماده شده است."

اما این پایان ماجرا نیست و از سوی دیگر عنوان شده که دو عضو تیم ملی پرورش اندام به همراه سایر اعضا به ایران برنگشتند و در اسپانیا مانده‌اند. هنوز مشخص نیست این دو به چه منظوری به همراه تیم برنگشته‌اند اما خبرآنلاین نوشته " گفته می شود قصد پناهندگی دارند."

۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: 21790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha