رویارویی شاگردان رضا یزدانی با تیم گاتسالوف در کشتی آزاد باشگاه‌های جهان شاید در فینال

دو تیم روسیه و ایران در دو گروه مختلف مرحله مقدماتی کشتی آزاد باشگاه‌های جهان حضور دارند تا احتمال رویارویی آنها در فینال این رقابت‌ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان طی دو روز جمعه و شنبه در سالن هفت‌تیر تهران برگزار خواهد شد که بانک شهر نماینده ایران در این دوره رقابت‌هاست و در کنار 5 تیم خارجی برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهد کرد.

این تیم که دو کشتی‌گیر روس و یک مربی خارجی را به همراه 7 ملی‌پوش در اختیار دارد، در گروه اول با دو نماینده گرجستان و قزاقستان هم‌گروه است و تیم‌های باشگاهی هند، ارمنستان و روسیه نیز در گروه دوم با هم رقابت خواهند کرد.

به این ترتیب احتمال رویارویی شاگردان رضا یزدانی با تیمی که با هدایت حاجی مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی روسیه قرار است به تهران بیاید، در فینال مسابقات خواهد بود.

این رقابت‌ها به شیوه جام‌جهانی برگزار می‌شود و دو تیم اول هر گروه در روز دوم مسابقات فینال را برگزار خواهند کرد و تیم‌های دوم نیز برگزارکننده مسابقه رده‌بندی خواهند بود.

بانک شهری‌ها که از جمع 10 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی 2022 بلگراد، هفت نفر را به خدمت گرفته‌اند، دو کشتی‌گیر خارجی نیز در ترکیب خود دارند.

به این ترتیب عبدالمجید گودیف و همچنین رسول گادژی ماگمادوف، روس‌هایی هستند که با تیم ایرانی در مسابقات حضور دارند. تیم روسیه هم در این رقابت‌ها نماینده خواهد داشت که با حاجی مراد گاتسالوف سرمربی تیم‌ ملی‎‌شان به ایران خواهند آمد.

براساس این گزارش، علاوه بر علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، رضا اطری در 61 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم، حسن یزدانی در 86 کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در 92 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم که ملی‌پوشان تیم بانک شهر هستند، احمد جوان، رضا مومنی، محمد رمضانپور، عبدالمجید کوریف، رسول گادژی ماگمادوف، علی‌اکبر فضلی، حسین ابوذری، علی سوادکوهی، امیرحسین کاووسی، سجاد غلامی، محمدجواد ابراهیمی و امیررضا معصومی نیز در ترکیب این تیم قرار گرفته‌اند.

رضا یزدانی سرمربیگری تیم بانک شهر را برعهده دارد و محمود اسماعیل‌پور، هادی حبیبی، سعید نیستانی، هاشم حبیبی و مکست بایراموف و مسعود نصیری نیز مربیان این تیم هستند.

محمد مشمع‌چیان سرپرست بانک شهر است و فرزین جباری (بدنساز)، سجاد ترابی و رحمان اسداللهی (ماسورها) دیگر اعضای این تیم به شمار می‌آیند.

قرار است حاجی مراد گاستالوف سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه به همراه این تیم به تهران سفر کند.

ترکیب تیم روسیه در این مسابقات به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: رامیز گامزاتوف (قهرمان جام یاریگین)

۶۱ کیلوگرم: مسلم مختهانوف (قهرمان جام علی‌اف)

۶۵ کیلوگرم: شامیل ممدوف (قهرمان جوانان جهان)

۷۰ کیلوگرم: یوگنی ژربایف (دارنده مدال برنز جهان)

۷۴ کیلوگرم: تیمور بیژویف (دارنده مدال برنز جهان)

۷۹ کیلوگرم: احمد عثمان‌اف (دارنده مدال نقره جوانان جهان)

۸۶ کیلوگرم: ارسلان باگایف (قهرمان جوانان اروپا)

۹۲ کیلوگرم: اسخاب سعدالله‌یف

۹۷ کیلوگرم: ماگومد کوربانوف (دارنده مدال نقره جهان)

۱۲۵ کیلوگرم: اریک دژیویف

۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷
کد خبر: 39393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha