۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
کد خبر: 43166
کامران قاسمپور مسافر بلگراد شد

فدراسیون کشتی از انصراف مبین عظیمی، عضو تیم ملی جوانان، از چرخه انتخابی تیم ملی بزرگسالان به دلیل نیاز به این کشتی‌گیر در رده جوانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، با توجه به نیاز کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و زیر ۲۳ سال (امید) و تمایل مبین عظیمی، این کشتی‌گیر از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان انصراف داد. محسن کاوه، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد، طی نامه‌ای از فدراسیون کشتی درخواست کرد با توجه به نیاز تیم‌های ملی کشتی آزاد جوانان و زیر ۲۳ سال ایران و درخواست مبین عظیمی، کشتی‌گیر وزن ۹۲ کیلوگرم، این کشتی‌گیر در رقابت‌های رنکینگ مجارستان به دلیل نزدیک‌بودن به رقابت‌های آسیایی و جهانی جوانان حضور پیدا نکند.

مبین عظیمی، کشتی‌گیر وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان، مقرر بود برای حضور در مرحله پایانی چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان اواخر تیر در مجارستان حضور پیدا کند.

عظیمی در رقابت‌های جام تختی با شکست مدعیان به فینال رسید و در رقابت فینال نیز از سد محمدجواد ابراهیمی گذشت به عنوان قهرمانی رسید.

کامران قاسمپور مدعی اصلی این وزن برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان است و با توجه به کناررفتن عظیمی، حضور قاسمپور در رقابت‌های جهانی بلگراد نیز بدون مبارزه انتخابی رو در رو قطعی شد.

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
کد خبر: 43166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha