واکنش حیرت‌انگیز پرستاران بخش زایمان هنگام زلزله در ترکیه + فیلم

پرستاران بخش زایشگاه بیمارستانی در ترکیه هنگام وقوع زلزله جان خود را به خطر انداختند تا از آسیب به نوزادان تازه متولد شده جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ویدئویی را که مشاهده کنید واکنش پرستاران بخش زایمان در بیمارستانی در غازی‌عیناب ترکیه در لحظه زلزله وقوع زلزله را نشان می‌دهد.

این ویدئو که توسط یک دوربین مداربسته ضبط شده است، لحظه تکان خوردن انکوباتورهایی که نوزادان در آن قرار داشتند در جریان زلزله مرگبار ترکیه را نشان می‌دهد.

در این ویدئو پرستاران را نشان می‌داد که به سمت اتاق تولد می‌دوند و دستگاه‌های انکوباتو را نگه می‌دارند تا سقوط نکنند یا ضربه‌ای به بچه‌ها وارد نشود و تا زمانی که زلزله متوقف شد به همین شکل ماندند.

آمار کشته‌های این زلزله در ترکیه و سوریه از 30 هزار نفر فراتر رفته و با وجود برخی موارد معجزه‌آسای نجات مردم، امید به یافتن بازماندگان به تدریج تبدیل به یاس می‌شود.

حداقل شش هزار ساختمان در ترکیه فرو ریخته و این پرسش را مطرح کرده است که آیا امکان جلوگیری از فاجعه‌ای در این ابعاد وجود داشته و آیا دولت اردوغان می‌توانست برای نجات جان انسان‌ها کار بیشتری انجام دهد.

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 39276
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha