قاسمی منجزی برنده جنگ مسجد سلیمان و بابل در زاگرب / ایمن طلب در فینال

دوئل تمام ایرانی فوق سنگین کشتی فرنگی و فینال زودرس بین یک قهرمان از مسجد سلیمان و یک قهرمان از بابل به سود امیر قاسمی منجزی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رقابت های شش وزن پایانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی کرواسی از ظهر امروز (یکشنبه) در شهر زاگرب در حال برگزاری است:
نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که با حضور ۷ نفر و به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، پویا دادمرز در گروه A در کشتی نخست با نتیجه ۵ بر ۲ آریتیوم دلانو از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دورهای بعد با نتیجه ۱۰ بر ۲ دالتون دوفیلد از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۳ اختیار باتیروف از ازبکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدمهدی جواهری دیگر نماینده کشورمان نیز در گروه B در دور اول ۶ بر صفر مانجیت از هند را مغلوب کرد. وی در کشتی دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل دنیس میهای از رومانی شکست خورد و بعنوان نفر دوم گروه به مرحله نیمه نهایی رفت تا مقابل پویا دادمرز قرار بگیرد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ کایتو اینابا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر لی گیو سائو از چین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. امیررضا ده بزرگی دیگر نماینده کشورمان نیز که در آنسوی جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر راندون میراندا از آمریکا را مغلوب کرد. و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل رضوان آرنات از رومانی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر والنتین پتیک از مولداوی را شکست داد. وی در دور بعد مقابل روبرت فریتچ قهرمان اروپا از مجارستان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر از دور رقابت ها کنار رفت. سجاد ایمن طلب دیگر نماینده کشورمان نیز که در همین جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ پاتریک اسمیت از آمریکا را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ جمال جومابایف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ از سد روبرت فریتچ قهرمان اروپا از مجارستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر تونجای وزیرزاده از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایوو اسویگلر از چک می رود. علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر مارسل هین از دانمارک را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در صورت پیروزی، نمایندگان کشورمان در مرحله نیمه نهایی با هم روبرو خواهند شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی منجزی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۲ بر صفر روماس فریدریکاس از لیتوانی را مغلوب کرد. علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۲ دانیلا سوتنیکوف از ایتالیا را مغلوب کرد. منجزی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۲ بر ۱ یوسفی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف اسکار پینو هیندس دارنده مدال نقره جهان از کوبا می رود.

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
کد خبر: 38950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha