آزاد و فرنگی کاران رقبای خود را شناختند / کشتی به داد کاروان ایران در هانگ ژو می رسد؟

قرعه‌کشی اوزان شش‌گانه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ انجام شد و کشتی‌گیران ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو در حالی از صبح فردا آغاز می‌شود که مراسم قرعه‌کشی اوزان شش‌گانه این رشته امروز برگزار شد و نمایندگان ایران با شناخت حریفانشان، از فردا روی تشک می‌روند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست به مصاف گیانندر از هند می‌رود و در صورت پیروزی در مرحله بعد با برنده دیدار چین‌تایپه و قزاقستان رو در رو خواهد شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول با یو از کره شمالی مسابقه می‌دهد و در صورت برتری با برنده دیدار کره‌ جنوبی و اندونزی رو به رو خواهد شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد در دور اول با کیم از کره‌ جنوبی دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار اندونزی و چین می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور نخست به مصاف عزیزبیک‌اف از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی، در دور بعد با آنامامدف از ترکمنستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که رقابت‌ها با حضور ۱۰ کشتی‌گیر برگزار می‌شوند، محمدهادی ساروی در دور اول با رستم آساکولف از ازبکستان مصاف می‌دهد و در صورت گذر از این حریف،‌ در دور دوم با اوزور ژوژوپبیکف از قرقیزستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با پانفوئک از تایلند دیدار می‌کند و در صورت پیروزی در مرحله بعد به مصاف کورایف از ترکمنستان خواهد رفت.

در کشتی آزاد هم قرعه کشی به شرح ذیل برگزار شد:

در وزن ۵۷ کیلوگرم ۱۵ کشتی‌گیر حضور دارند. ابراهیم خواری، ملی‌پوش ایران، در دور اول به مصاف الوین لوربگ از فیلیپین می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی هند و کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم ۱۸ کشتی‌گیر حضور دارند. رحمان عموزاد در دور اول با رحمان‌اف از ازبکستان دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف یاماگوچی از ژاپن می‌رود.

یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم در دور اول به مصاف توکتومام‌بتو از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی‌ چین و پاکستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۱۹ کشتی‌گیر حضور دارند.

حسن یزدانی، قهرمان جهان و المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم، در دور نخست به مصاف عبدالله‌اف از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی‌ سنگاپور و ترکمنستان دیدار خواهد کرد. در وزن ۸۶ کیلوگرم ۱۷ کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ۱۵ کشتی‌گیر در جدول حضور دارند. مجتبی گلیج در کشتی نخست به مصاف کشتی‌گیر کهنه‌کار ازبکستان، ابراگیمف، می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی ویتنام و مغولستان دیدار خواهد کرد. تاج‌الدینف، کشتی‌گیر روس‌تبار تیم بحرین، که در مسابقات جهانی صربستان مدال طلا را کسب کرد در سوی دیگر جدول قرار دارد و تا فینال با گلیج روبه‌رو نخواهد شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم ۱۵ کشتی‌گیر حضور دارند. امیرحسین زارع، دارنده مدال طلای جهان در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ در کشتی نخست خود به مصاف انور از پاکستان می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی‌ چین و ترکمنستان دیدار خواهد کرد.

۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
کد خبر: 47651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha