استفاده سامسونگ از پردازنده اسنپ‌دراگون G730 در محصول جدید خود

شرکت سامسونگ قرار است به‌زودی از Galaxy M51 که مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون G730 است، رونمائی کند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، گوشی جدید  Samsung که انتظار می‌رود قیمتی در حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار روپیه داشته باشد، قرار است هفته دوم ماه سپتامبر رونمائی شود. در پی موفقیت‌هایی که سامسونگ در تولید سری Galaxy M داشته است، این شرکت قرار است یک تلفن هوشمند میان‌رده با یک باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را به بازار عرضه کند. پیش‌بینی می‌شود Galaxy M51 ، قرار است در هفته دوم ماه سپتامبر وارد بازار  شود.

به گفته منابع معتبر، این محصول جدید سامسونگ قرار است تا با پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپ‌دراگون G730 روانه بازار شود؛ که در این‌صورت Galaxy M51 ، قویترین نسخه در سری M می‌شود که تا کنون به بازار هند عرضه شده است.

سامسونگ M51 مجهز به اسنپ‌دراگون G730

نگاهی اجمالی به گوشی های سری Galaxy M شرکت سامسونگ

طی دو سال گذشته سامسونگ در توسعه گوشی‌های میان‌رده جدیدش از خانواده Galaxy M، از باتری‌های بزرگ با ظرفیت بالا استفاده کرده و این ویژگی به یکی از مشخصه‌های اصلی سری M تبدیل شده است، اما این شرکت این‌بار با استفاده از باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در Galaxy M51 ، یک گام دیگر فراتر رفته است.

تلفن‌های همراه سری Galaxy M توانستند تا در مدت زمان کوتاهی در هند بسیار محبوب شوند و همین امر به سامسونگ کمک کرد تا سهم خود را در بازار آنلاین به طور چشم‌گیری افزایش دهد. لازم به‌ذکر است که سامسونگ درحالی تصمیم به ارئه گوشی M51 به بازار گرفته است که بیشتر از یک ماه از رونمائی M31s که توانست پرفروش‌ترین تلفن هوشمند در وبسایت آمازون شود، نگذشته است.
این گوشی میان‌رده از دوربین اصلی چهارگانه با لنز استاندارد ۶۴ مگا پیکسلی و ۸ گیگابایت رم بهره می‌گیرد. همچنین از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

برطبق گزارش IDC، سامسونگ در صدر بازار تلفن همراه با سهم بازار ۲۴ درصد قرار دارد و پس از آن شیائومی و ویوو رتبه دوم و سوم را دارند.

۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
کد خبر: 3296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha