این ۱۰ گوشی برترین‌های فعلی جهان هستند

در دوره سه هفته گذشته، ۱۰ گوشی برتر به تازگی معرفی شده‌اند و در این لیست، سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا با تفاوتی نسبت به رقبا، به مقام اولیه رسیده و جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در دوره سه هفته گذشته، ۱۰ گوشی برتر به تازگی معرفی شده‌اند و در این لیست، سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا با تفاوتی نسبت به رقبا، به مقام اولیه رسیده و جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا، از زمان معرفی خود به عنوان یکی از ترندترین گوشی‌های امسال شناخته شده است. با شروع رسمی عرضه آن، این گوشی با تفاوتی نسبت به رقبا، پیشی گرفته و تاکنون به عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های بازار شناخته شده است.

گلکسی اس ۲۴ وانیلی نیز جایگاه دوم را از آن خود کرده است، اما با وجود اینکه انتظار می‌رفت گلکسی اس ۲۴ پلاس، با وجود ویژگی‌های منحصر به فردش جایگاه خوبی میان کاربران پیدا کند، اما اکنون اعلام شده که باید به رتبه هفتم بسنده کند.

Redmi Note ۱۳ Pro آخرین جایگاه را به خود اختصاص می‌دهد و برادر Poco X ۶ Pro خود را به جایگاه چهارم می‌برد.

پس از آن Redmi Note ۱۳ Pro+ و Galaxy S ۲۳ Ultra به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند. Redmi Note ۱۳ وانیلی در جایگاه هشتم قرار دارد، با این وجود گلکسی A ۵۴ به رتبه نهم سقوط می‌کند

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل با کنار گذاشتن پوکو ایکس ۶ و ردمی ۱۳ سی در جایگاه آخر جدول این هفته قرار گرفت. باید دید هفته آینده آن‌ها موفق خواهند شد راه خود را به نمودار بیابند یا خیر. اما به نظر می‌رسد سه گانه گلکسی اس ۲۴ برای مدت زیادی در صدر این جدول باقی خواهد ماند.

۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
کد خبر: 51668
منبع: عصر ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha