زمان مبارزه امشب محمدرضا گرایی در فینال مشخص شد/شکست تلخ گرایی در مسابقه فینال

محمدرضا گرایی در ششمین مبارزه باید به روی تشک برود که حدود ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد زمان مبارزه محمدرضا گرایی در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان مشخص شد.

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، امشب (دوشنبه) ۳ نماینده ایران برای کسب مدال به روی تشک می‌روند.

محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، در دیدار فینال وزن ۶۷ کیلوگرم، برای کسب مدال طلای جهان برابر میت نمس دارنده مدال برنز جهان از صربستان به روی تشک می‌رود.

طبق برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان ۶۳، ۶۷، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت ۲۰ و سی دقیقه امشب دوشنبه به وقت ایران آغاز و تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

بر همین اساس محمدرضا گرایی در ششمین مبارزه باید به روی تشک برود که حدود ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

همچنین علیرضا نجاتی در وزن ۶۳ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به میدان می‌روند.

تاکنون ۶ نماینده ایران در این رقابت‌ها حذف شده‌اند و امین میرزازاده در سنگین وزن نیز راهی مرحله نیمه نهایی شده است. میرزازاده نیز امشب برای رسیدن به فینال به میدان می‌رود.

تکمیلی:

گرایی متاسفانه در مسابقه فینال با نتیجه ۵ بر ۴ نتیجه را به حریف صرب واگذار کرد. محمدرضا گرایی که سال گذشته هم در المپیک هم در رقابت های جهانی به مدال طلا رسیده بود، امسال نیز در ترکیب تیم اعزامی به صربستان حضور داشت و روز گذشته توانست با استفاده از فنون زیبای خود در حالت خاک، امانتور اسماعیلوف از قرقیزستان، ریو هانسو از کره جنوبی و جونی ختسوریانی از گرجستان را یکی پس از دیگری از پیش روی بردارد و به دیدار فینال راه پیدا کند تا در مقابل ماته نمس از صربستان قرار بگیرد که سال ۲۰۱۹ سوم جهان شده بود. این بار و برخلاف همیشه، گرایی در حالی که ۴ بر صفر از حریف پیش بود، کشتی را با نتیجه ۵ بر ۴ واگذار کرد تا رنگ نخستین مدال ایران در بلگراد نقره ای باشد.
این کشتی گیر شیرازی که در سالنی پر از تماشاگر به مصاف نماینده میزبان می رفت، در همان ابتدای کار توانست حریف را خاک کند و پس از آن نیز حریف را از جا بلند کرد اما امتیازی به او داده نشد ولی پس از بازبینی مشخص شد که حریف در هنگام اجرای فن پای او را لمس کرده است تا یک اخطار دو امتیازی به کشتی گیر صربستانی داده شود تا حساب کار ۴ بر صفر به سود گرایی شود. در وقت دوم اما همه چیز برعکس شد و نماینده کشورمان بر روی کمر گیری خودش به پل رفت و دو امتیاز از دست داد و پس از آن نیز با اخطار کم کاری داوران در خاک حریف نشست و یکبار نیز بارانداز شد تا ۵ بر ۴ از حریف عقب بیفتد. در ادامه نیز گرایی هر چه تلاش کرد، به در بسته خورد تا پس از شکستی که در تورنمنت تورلیخانوف مقابل شرماخانبت قزاقستانی تجربه کرده بود، برای دومین بار در سال جاری مغلوب شود و این بار به مدال نقره جهان دست پیدا کند.

فیلم مسابقه فینال را ببینید.

شکست تلخ گرایی و کسب مدال نقره + فیلم

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
کد خبر: 32907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha