احتمال نقره داغ شدن گرایی با محرومیت از المپیک پاریس

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی به دلیل پرتاب بطری آب به داخل تشک در جریان رقابت های جهانی صربستان، در خوش‌بینانه ترین حالت ممکن است یک سال از حضور در میادین کشتی محروم خواهد شد که در این صورت المپیک پاریس را از دست خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در جریان برگزاری رقابت محمدرضا گرایی مثابل حریف ژاپنی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، در شرایطی که گرایی در حال شکست مقابل حریف خود بود، یک بطری آب از روی سکوهای تماشاگران به روی تشک پرتاب شد؛ اتفاقی که منجر به وقفه در جریان مبارزه و در نهایت پیروزی محمدرضا گرایی شد. گرایی در نهایت در این رقابت ها به مدال برنز جهان و سهمیه المپیک رسید اما در صورت شکست در این مبارزه به مدال یا سهمیه المپیک نمی رسید.

پس از این اتفاق ژاپنی‌ها با اعلام این که محمدعلی گرایی برادر محمدرضا گرایی عامل پرتاب بطری به روی تشک بوده است خواستار برخورد با او شدند که در نهایت نیز وی از روی سکو به بیرون سالن هدایت شد.

فدراسیون کشتی و محمدعلی گرایی دفاعیه خود در رابطه با این اتفاق را به اتحادیه جهانی کشتی ارسال کردند و قرار است کمیته انضباطی اتحادیه جهانی درباره میزان محرومیت گرایی تصمیم گیری کند. شنیده شده اتحادیه جهانی کشتی با هدف جلوگیری از تکرار این قبیل اتفاقات محرومیت سنگینی را برای کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در نظر خواهد گرفت که طبق شنیده ها در خوشبینانه ترین حالت وی با محرومیت یکساله از حضور در میادین کشتی روبرو خواهد شد؛ اتفاقی که باعث خواهد شد گرایی نتواند شانس خود را برای حضور در آخرین المپیک دوران قهرمانی خود امتحان کند.

۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
کد خبر: 49030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha